fbpx

הסעות באור יהודה

הסעות באור יהודה

 

הסעות באור יהודה נוחות ומרווחות

 

שירות אדיב לנוסעים

 

חברת הסעות עם ניסיון רב שנים

 

זמנים מדויקים ללא איחורים

 

בטיחות לפני הכל!

 

להזמנת הסעות באור יהודה חייגו עכשיו: 

 

*6804 📞

אם אתם זקוקים לשירותי הסעות מונית גדולה באור יהודה, חשוב שבשלב הראשון תבינו את מלוא הדרישות שלכם מהשירות:

  • כמות הנוסעים עבורה שירותי ההסעות מיועדים, היעד אליו אתם מעוניינים להגיע.
  • האם אתם מעוניינים גם בשירותי הסעה בחזרה.
  • אמצעי התשלום אשר יהיה עבורכם כנוח ביותר עבור המטרה (מזומן או אשראי)
  • כדי לקבל את השירות המתאים ביותר עבורכם, חשוב להבין את הדרישות המדויקות שלכם משירותי הסעות במונית גדולה באור יהודה. הנה מספר שאלות שיכולות לעזור לכם להבין את הדרישות שלכם:1. כמה אנשים מהקבוצה תצטרכו להסעה? כדי לבחון את הקיבולת הנדרשת במונית הגדולה.2. מהו יעד הנסיעה? האם יש צורך בהסעה לשדה התעופה, מלון, אטרקציה תיירותית או מקום אחר?3. מה המסלול ומשך הנסיעה? האם יש צורך בהסעה בתוך אור יהודה בלבד או גם בסביבות הקרובות?

    4. מה הזמן והתאריכים שבהם תצטרכו את השירות? האם מדובר בהסעה חד פעמית או בשימוש רב פעמי?

    5. האם יש דרישות נוספות, כגון מזוודות או ציוד נוסף שיצטרך להיות מובא במונית?

    בעת יצירת קשר עם חברות ההסעות השונות, תוכלו לספק את המידע הזה כדי לקבל הצעות מדויקות ואישיות עבורכם. כך תוכלו לוודא שהשירות יתאים בדיוק לצרכים שלכם.

ולמעשה, כל צורך או דרישה אחרת שיש לכם מאותם שירותי הסעות במונית גדולה באור יהודה. כמובן, שבכדי ליהנות ממענה איכותי על כל הדרישות שלכם מאותם שירותי ההסעות במוניות גדולות, חשוב לבחור את חברת המוניות בקפידה ולוודא שיש ברשותה את כל האמצעים והכלים להענקת השירותים המבוקשים.

הסעות לחמת גדר

זקוקים לשירות הסעות במונית גדולה באור יהודה והסביבה?

באור יהודה והסביבה, ניתן למצוא שירותי הסעות במוניות גדולות עבור אירועים, הופעות, חתונות וכדומה. ישנם חברות הסעות ומוניות באזור שמספקות שירותים מותאמים אישית לפי צרכי הלקוח.

לקוחות יכולים ליצור קשר עם חברות ההסעות המובילות באזור ולברר על שירותי הסעות במוניות גדולות באור יהודה והסביבה. כדי למצוא את המוניות הגדולות המתאימות, ניתן לחפש ברשת או ליצור קשר עם חברות ההסעות ישירות ולשאול על הזמינות, המחירים והשירותים שהן מספקות.

במהלך התקשורת עם חברות ההסעות, יש לציין את מיקום האירוע, מספר הנוסעים, התאריך והשעה הרצויים להסעה. חשוב לזכור שבעת הזמנת הסעה, כדאי לאשר את הזמן והמחיר ולוודא את זמינות השירות במראש על מנת לוודא תקופות רצופות.

עוד יתרון של חברות ההסעות היא היכולת להתאים את השירות לצרכי הלקוח. ניתן לדבר עם החברה ולהתאים את תכנון הנסיעה, כמו מסלול ההסעה, זמן הסעה, תחנות האיסוף

והשחרור, וכן כל דרישות מיוחדות נוספות שיש לך.

כללית, באור יהודה והסביבה ניתן למצוא שירותי הסעות במוניות גדולות המתאימות לצרכים שונים. יש ליצור קשר עם טרפיק הסעות ולברר את הפרטים והאפשרויות הזמינות לך.

לא משנה מה גודל הקבוצה ואם אתם זקוקים לשירותי הסעות בתוך אור יהודה או ליעדים מרוחקים יותר, אתם נמצאים בכתובת הנכונה. מוזמנים ליצור קשר 24 שעות ביממה ובתוך זמן קצר, תוכלו ליהנות משירותי הסעה איכותיים ובטיחותיים לכל יעד אליו אתם מעוניינים להגיע.

תושבי אור יהודה והסביבה, ברשותנו צי של מוניות גדולות מאובזרות מפוארות המתאימות לכל סוג נסיעה שתבחרו. אם אתם מחפשים מונית גדולה באור יהודה, הסעה במיניבוס מרחובות לכל מקום בארץ, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר.

 מחירון הסעות באור יהודה

סוג הסעה מחיר מידע נוסף
מיניבוס 10 מקומות לחתונה מאור יהודה 700 – 1400 ₪ מחיר משתנה לפי מוצא ויעד וזמנים
הסעה ל 10 נוסעים אור יהודה לשדה תעופה החל מ 250 ₪ מיניבוס עד 6 מקומות כולל ציוד
מונית גדולה ל 10 נוסעים מאור יהודה החל מ 350 ₪ המחיר הוא לצד אחד
יום טיול עם מיניבוס 10 מושבים מאור יהודה 1200-2600 ₪ מינימום 10 שעות

קצת על אור יהודה, תושבים וערים שגובלות לה

התושבים הראשונים של אור יהודה הגיעו אליה שנה אחרי מלחמת יום העצמאות, בשנת 1949, רובם היו יוצאי טורקיה ולוב, אשר בחרו להתיישב בחורבות הכפרים הערבים, אשר שכנו שם טרום המלחמה. העולים עבדו קשה בכדי לשקם את הכפרים ולטפח אותם. מאוחר יותר, בין השנים 1950 ל-1953, הצטרפו עולים מעירק אשר שוכנו במעברות באזור.

בשנת 1955 הוכרזה אור יהודה כישוב קבע ובמקביל להכרזה החלו לנקוט בפעולות על מנת לפרק את המעברות ולבנות במקום בתי מגורים. אור יהודה הוכרזה כעיר בשנת 1988, באותה התקופה, עמד בראשותה עו"ד יצחק בוכובזה, אשר פעל רבות על מנת לפתח את העיר ואף הקים בעיר שכונה חדשה וגדולה "נווה סביון".

אור יהודה, ממוקמת סמוך לנמל התעופה בן גוריון, יהוד מונסון שוכנת ממזרח לה, כביש 4 נמצא במערב, צומת סביון בצפון ובדרומה ממוקמים שטחים פתוחים. סמל של העיר מורכב מרבע גלגל שיניים (אחד מענפי התעשייה של העיר), בתי מגורים (מסמל את הבתים והתושבים בעיר) ועץ (בשטח של אור יהודה יש לא מעט פארקים).

חברת טראפיק מספקת שירותי הסעות במיניבוס או במונית גדולה מאזור לכל מקום בארץ.
להמשך קריאה בנושא:

צריכים הסעה? חייגו אלינו כעת 073-3911290

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן