fbpx

הסעה למסיבה רווקות רווקים

הסעות למסיבות רווקות רווקים

כדי להנות עד הסוף ממסיבת רווקים הכל מתחיל בהסעה למסיבה רווקות רווקים.
בתרבות המערבית, מסיבת רווקות (באנגלית: Bachelorette party) היא מסיבה הנערכת לכבוד כלה לפני נישואיה.

תוכני מסיבת הרווקות דומים לתכני מסיבת הרווקים, אשר שורשיה במנהג לפיו חבריו של החתן לעתיד ערכו לכבודו ארוחת ערב זמן קצר לפני חתונתו.

המשתתפות במסיבה הן בדרך כלל נשים בלבד, לרוב ממעגל החברות הקרובות ביותר של הכלה לעתיד. למרות שמה, אין חובה שכל החברות יהיו רווקות בעצמן.

מסיבת רווקים היא מסיבה או אירוע אחר שנערך לכבוד רווק זמן קצר לפני טקס הנישואים שלו. באירוע חוגגים החתן המיועד וחבריו את סיום תקופת הרווקות שלו באופן כללי, או את היום האחרון של היותו רווק באופן ספציפי. תכלית מסיבות הרווקים היא להוות אירוע המוקדש לחתן באופן ישיר, לעומת אירועים אחרים בתהליך החתונה, אשר ממוקדים בשני בני הזוג.
לעיתים מצטרפת למטרה זו גם ניצול ההזדמנות האחרונה שבה החתן עדיין נמצא במעמד של רווק, ולחגוג יחד עם חבריו בבילוי אשר ייתכן ובת זוגו לא תאשר לאחר הנישואים.

מעבר לסתם עוד חברת הסעות למסיבות

מסיבת הרווקים עשויה להיות כרוכה בפעילויות אשר חורגות מן הפעילויות במסיבות שגרתיות, כגון הזמנת חשפנית או הליכה למועדון חשפנות. בתרבויות מסוימות קיימים אף טקסי השפלה שונים לחתן המיועד, אשר במהותם נועדים לסמל את טקס המעבר של החתן המיועד מחיי הרווקות (בה סגנון חייו היה של נער מתבגר) לחיי נישואים בהם החתן יהיה "אחראי יותר".

ארגון מסיבת הרווקים מוטל לרוב על קרוביו של החתן, בין אם אחיו, שושבינו או חברו הטוב. לפי המסורת, הפעילויות המתוכננות למסיבת הרווקים נשמרות בסוד מפני החתן

אם בערב המסיבה מתחשק לכם לנסוע למקום רחוק, לשתות הרבה, אין מקום ברכבים לכולם, או סתם לא מתחשק לכם לנהוג, תוכלו להיעזר בשרותי הסעות. בחלקם תוכלו ליהנות מטלויזיה, וידאו ומיני בר בתוך כלי הרכב המסיע אתכם.

שירותי הסעות עברו שידרוג מדהים בשנים האחרונות, אמנם תוכלו להשכיר נהג עם רכב יוקרה גדול או מיניבוס סטנדרטי ולחסוך בהוצאות, יש גם כאלה עדיין, אך לאחרונה שרותי ההסעות עוברים שידרוג משמעותי, חלק מהמסיעים מציעים רכבים חדישים, עם מסכי אל סי די גדולים, סרטים, וידאו, מכונת קפה, מקרר מפוצץ במשקאות, יש אפילו מסיעים שמביאים לכם יחד עם ההסעה חשפנית!
בנוסף, אתם אוהבים לשתות במסיבה, והרבה, אז הכי טוב לבריאות של כולם שתקחו הסעה לכל החבר'ה ולא תבואו עם המכוניות הפרטיות שלכם, כך תוכלו באמת ליהנות עד הטיפה האחרונה.

הסעה למסיבה רווקות רווקים

טראפיק הסעות פועלת בשטח גוש דן כולל ארבעה מעגלים:

  • הגרעין – בתל אביב.
  • המעגל הפנימי: בראשון לציון, בבת ים, בחולון, בגבעתיים, ברמת גן, בבני ברק, בפתח תקווה, באזור.
  • המעגל החיצוני: באור יהודה, בגבעת שמואל, בקרית אונו, ביהוד, ברמלה, בלוד, במודיעין מכבים רעות, בבאר יעקב, בראש העין, בנס ציונה, ברחובות, ברמת השרון, בהוד השרון, בהרצליה, ברעננה, בכפר סבא, בנתניה.
  • שטח ההשפעה או המעגל הפריפריאלי: מצפון ל בנתניה ועד באשדוד בדרום ויישובי מערב השומרון באריאל במזרח.

טראפיק היינה אחת מחברות הסעות המובילות בהסעות למסיבות מזה שנים רבות.
צריכים להגיע לאירוע בצפון? למסיבה בדרום? לטיסה לחו"ל היוצאת במונית גדולה מנתב"ג או לכל מטרה כזו או אחרת? מונית גדולה בתל אביב של חברת הסעות טראפיק הינה הפתרון הנהדר עבורכם הכולל מגוון יתרונות: איסוף מיידי, זמינות 24/7, צי רכבים מתקדמים ומפנקים בפריסה ארצית ועוד.
להגיע ליעד ללא כל בעיה, בנוחות המקסימלית ולהימנע מטרדות מיותרות כגון נהיגה בשעות מאוחרות, חיפוש חנייה, העמסת ופריקת ציוד וכו'.

מונית גדולה בראשון לציון

מוניות גדולות בתל אביב – ההתניידות הטובה ביותר ל הסעות למסיבת רווקות

גרים בתל אביב ? מחפשים פתרון תחבורתי לצורך הגעה ליעד מרוחק?  פתרון מצוין להתניידות ולהגעה לאירועים חשובים ומקומות מרוחקים.
מונית גדולה בתל אביב תספק לכם מענה מקיף ונהדר עבור צרכים אלו בדמות רכבים מתקדמים ונוחים במיוחד הכוללים מערכות מולטימדיה מתקדמות שיעבירו את משך הנסיעה בנעימים.
כמו כן הנהגים המנוסים שלנו יסיעו אתכם לכל יעד באדיבות ובבטחה תוך הקפדה על כל נהלי הבטיחות הקיימים בענף התחבורה.

מעבר לסתם עוד חברת הסעות למסיבה

טראפיק חברת הסעות מחזיקה בצי רכבים מפואר מסוגים שונים – מיניבוסים, מידיבוסים ואטובוסים (עפ"י כמות הנוסעים המיועדת).
רכבינו כוללים את כל תקני הבטיחות המחמירים ויבטיחו לכם, הנוסעים נסיעה נעימה ובטוחה.
כמו כן הרכבים גדולים, מרווחים וממוזגים וכוללים מושבי נוחות וגימור ברמת פרימיום כך שתהנו מנסיעה בנוחות המרבית.
הדובדבן שבקצפת – מערכות מולטימדיה מתקדמות ומיניבארים מפנקים כך שאתם, נוסעינו היקרים, תוכלו להעביר את נסיעתכם בהנאה שטרם הכרתם במונית גדולה בראשון לציון.

הסעה למסיבת רווקות רווקים

.

הסעות למסיבה זה טראפיק

הצטרפו למאות הלקוחות שכבר נהנים משירות מונית גדולה בראשון לציון , בזמינות 24/7, בבטחה ובנוחות הגבוהים ביותר בענף.
לפרטים נוספים והשכרת מוניות גדולות בראשון לציון צרו עמנו קשר עוד היום במספר 073-3911290
תיהנו מהשירות האמין והמשתלם ביותר !

לקריאה נוספת בנושא מונית גדולה בראשון לציון

להמשך קריאה בנושא:
הסעות נכים במרכז 
– חברות הסעות בתל אביב
– הסעות לנתב"ג

הסעה למסיבת רווקות רווקים

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן