fbpx

הסעות במודיעין

הסעות במודיעין לכל מקום בארץ

טראפיק הנה אחת חברת הסעות במודיעין המובילות מזה שנים רבות.
צריכים להגיע לאירוע בצפון? למסיבה בדרום? לטיסה לחו"ל היוצאת מנתב"ג או לכל מטרה כזו או אחרת?

טראפיק חברת הסעות במודיעין מספקת שירותי הסעות נהדרים הכוללים מגוון יתרונות: איסוף מיידי, זמינות 24/7, צי רכב מתקדמים ומפנקים בפריסה ארצית ועוד. להגיע ליעד ללא כל בעיה, בנוחות המקסימלית ולהימנע מטרדות מיותרות כגון נהיגה בשעות מאוחרות, חיפוש חנייה, העמסת ופריקת ציוד וכו'.
חברת הסעות במודיעין

טראפיק חברת הסעות במודיעין הטובות ביותר

מהיום גם במודיעין יש פתרון מצוין להתניידות ולהגעה לאירועים חשובים ומקומות מרוחקים.
אין צורך להסתמך עוד על התחבורה הציבורית כדי להגיע לשדה התעופה בזמן לטיסה או לשבור את הראש כיצד להגיע לחתונה בצפון של חבר קרוב.

טראפיק חברת הסעות במודיעין תספק לכם מענה מקיף ונהדר עבור צרכים אלו בדמות רכבים מתקדמים ונוחים במיוחד הכוללים מערכות מולטימדיה מתקדמות שיעבירו את משך הנסיעה בנעימים. כמו כן הנהגים המנוסים שלנו יסיעו אתכם לכל יעד באדיבות ובבטחה תוך הקפדה על כל נהלי הבטיחות הקיימים בענף התחבורה.

 

צי הרכבים הטוב ביותר של חברת הסעות במודיעין

טראפיק חברת הסעות במרכז מחזיקה בצי רכבים מפואר מסוגים שונים – מיניבוסים, מיניבוסים ואוטובוסים (על פי כמות הנוסעים המיועדת). רכבינו כוללים את כל תקני הבטיחות המחמירים ויבטיחו לכם, הנוסעים נסיעה נעימה ובטוחה.

כמו כן הרכבים גדולים, מרווחים וממוזגים וכוללים מושבי נוחות וגימור ברמת פרימיום כך שתיהנו מנסיעה בנוחות המרבית. הדובדבן שבקצפת – מערכות מולטימדיה מתקדמות ומיני-בארים מפנקים כך שאתם, נוסעינו היקרים, תוכלו להעביר את נסיעתכם בהנאה שטרם הכרתם אצל חברת הסעות במודיעין.

טיולים עם חברת הסעות במודיעין

מתכננים טיול קצר במודיעין והסביבה? טיול אוהלים על שפת הכנרת?  אולי בכלל נסיעה בת מספר ימים לכיוון הצפון הרחוק? לא חשוב היכן תרצו לטייל ולבלות – חברת הסעות במודיעין, בראשן חברת טראפיק, ידאגו כי תחוו את טיולכם בצורה טובה ביותר.

אתם תספקו לנו את מכלול הפרטים הנחוצים ביניהם כמות הנוסעים, יעדי הטיול, משך הטיול, מקומות עצירה וכן פרטים נוספים אשר רלוונטיים לכם ואנו נדאג לספק לכם את השירות הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר עבור הטיול שלכם כך שכל שיישאר לכם הוא ליהנות מן הטיול יחד עם יקירכם.

היסטוריה על העיר מודיעין

מצפון גובלת העיר במושבים שילת וכפר רות, במזרח בכפר הפלסטיני בית סירא, בדרום בקיבוץ שעלבים וביישוב הקהילתי נוף איילון ובמערב ביער בן שמן.

לגבי חלק מגבולות השטח המוניציפלי של העיר קיימות מחלוקות משפטיות:

  • שדות חקלאיים בין רחוב פרג למכבים (עמק החמניות). השטח הוחכר למספר שנים לא ידוע למושב מסילת ציון. המושב משלם לעירייה ארנונה עבור שטח חקלאי ואין אפשרות בנייה במקום.
  • מודיעין קרובה לשדה התעופה בן גוריון (נתב"ג) וגם לשכניה הנוספים לוד רמלה וקרית שדה התעופה.
  • שטח בין מכבים למבוא חורון. אין בהירות לאיזה ישות שייך השטח.
  • שטחים מעובדים של נוף איילון, ליד גשר הרכבת (קו לירושלים). קיים ויכוח בין עיריית מודיעין לנוף איילון לגבי בעלות על הקרקע.
  • שטח של 1,000 דונם במשולש בין כביש 1, קיבוץ שעלבים, לבין מרכז עינב של מודיעין, נמצא בלב הוויכוח על הבעלות בין עיריית מודיעין לבין מועצה אזורית גזר.

חברת הסעות במודיעין זה טראפיק

הצטרפו למאות הלקוחות שכבר נהנים מהסעות לכל חלקי הארץ, בזמינות 24/7, בבטחה ובנוחות הגבוהים ביותר בענף. לפרטים נוספים ותיאום הסעות צרו עמנו קשר עוד היום במספר 6804*
ותיהנו מאחת מחברת הסעות במודיעין הטובות והמשתלמות ביותר !

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן