fbpx

שירותי הסעות לחברות

אנחנו בטראפיק הסעות מציעים שירותי הסעה לחברות, שיובילו את העובדים שלכם לעבודה בצורה הכי מהירה, יעילה ובטוחה. אנו מבינים את החשיבות בהסעת העובדים, ובהגעתם בשעה הנכונה על מנת שהמפעל או המשרד יוכל לתפקד כראוי. הנהגים המקצועיים שלנו ידאגו שהעובדים שלכם יגיעו מהר ובשלום.

למה לבחור בהסעות לעובדים?

יש מספר יתרונות משמעותיים לבחירה בהסעות לעובדים שלכם על פני הגעה ברכבים פרטיים. נפרט כמה מהם:

להימנע מפקקים

במיוחד באזור המרכז, פקקים הם בעיה גדולה שיכולה לעכב משמעותית את עובדיכם. הנסיעה ברכב גדול, כמו אוטובוס או מיניבוס, מאפשרת לנהג לנסוע בנתיב תחבורה ציבורית. הנתיב מהיר הרבה יותר מאשר יתר הנתיבים הרגילים, וכך ניתן להתחמק מפקקים רבים. בנוסף, הסעת העובדים באוטובוס תימנע מהם להשתמש ברכבם בפרטי, דבר שגם יימנע פקקים, במיוחד אם מדובר במפעל או חברה גדולה עם כמות גדולה של עובדים.

לחסוך כסף

במקום לשלם לעובדים שלכם סכום נכבד עבור הנסיעות שלהם, בין אם זה עבור דלק ובין אם זה עבור תחבורה ציבורית, שלמו אך ורק על הסעה. ההסעה יכולה להיחשב לחברה כהוצאה מוכרת, כך ניתן לקבל עליה החזרי מס.

לתרום לאיכות הסביבה

נסיעה בהסעה לא רק חוסכת כסף וזמן, היא גם טובה יותר עבור כדור הארץ. הסעת העובדים שלכם באוטובוס אחד מחליפה עשרות רכבים פרטיים שלהם, אשר פולטים גזים מזהמים.

למנוע תאונות

העובדים שלכם עובדים שעות רבות במשך היום, ובמשך כל השבוע. הם נאלצים לנהוג ברכבם הפרטי לעבודה מדי יום, לעיתים בשעות מוקדמות במיוחד בכדי להימנע מפקקים. בחירה בשינוע העובדים באמצעות הסעה מאורגנת תחסוך מהם את הנסיעות הללו, ותחליף את עשרות הנהגים העייפים, בנהג אחד של טראפיק הסעות. הנהגים שלנו הם מיומנים ומקצועיים, וניתן לסמוך עליהם בעיניים עצומות ולדעת כי יביאו את העובדים שלכם למקום הנכון בזמן הנכון.

הסעות יומיומיות לעובדים

ניתן לתאם איתנו הסעות קבועות שיסיעו את עובדיכם לעבודה מדי יום, וגם יחזירו אותם. במקרה כזה יש אפשרות לקבוע נקודת איסוף או מספר נקודות איסוף שונות, וכן נקודות הורדה שונות. אחד מהנהגים המקצועיים שלנו יגיע ויאסוף את העובדים שלכם מדי בוקר, כך תוודאו שהם מגיעים בזמן ובבטחה לעבודה. עובדים בעלי הסעה יומיומית לעבודתם הם עובדים טובים יותר, פחות עייפים, אשר סומכים ואוהבים את מקום עבודתם יותר. מומלץ להשקיע בעובדיכם ולדאוג להם להסעה נוחה עד למפעל או למשרד.

הסעות חד פעמיות לאירועים

 כל חברה עורכת מפעם לפעם אירוע או טיול עבור כל עובדיה. אנחנו בטראפיק הסעות מציעים גם הסעות חד פעמיות לאירועים שכאלו. האוטובוסים שלנו מעוצבים בצורה נוחה ומסודרת, כך שתיהנו מנסיעה נעימה. לנסיעות ארוכות יותר ניתן גם לבקש אוטובוס בעל מערכת מולטימדיה חדשנית על מנת להקרין סרטים או להשמיע מוזיקה בנסיעה, ולהפוך אותה לחוויה בפני עצמה.

סוג ההסעה

בטראפיק הסעות יש לנו שני סוגי רכבים בהם אנו מסיעים את הלקוחות שלנו:

מונית גדולה

מונית הכוללת בין 5 ל- 20 מקומות ישיבה. ניתן להתאים את הגודל למספר האנשים שצפויים להשתתף בנסיעה. המוניות מרווחות, נוחות ובעלות עיצוב חדשני.

מונית-גדולה-במודיעין

אוטובוס

מספר מקומות הישיבה באוטובוסים שלנו נעים בין 55 ל- 65, כך שתוכלו לבחור את סוג האוטובוס המתאים ביותר לנסיעה שלכם.

לסיכום

טראפיק הסעות היא החברה המתאימה ביותר עבור הסעות העובדים שלכם. בעזרת הנהגים המקצועיים והמיומנים שלנו הם ייהנו מנסיעה חלקה, נעימה, בטוחה ומהירה ביותר.

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן