fbpx

הסעות לטיולים בכל הארץ 7\24

אם אתם מחפשים אחר השירות של הסעות לטיולים בכל הארץ ולא יודעים באיזו חברת הסעה לבחור, הגעתם ליעד הכי מדויק. ואנחנו, חברת טראפיק, נדאג להביא כתם בזמן לכל נקודה ומקום בארץ, תוך נסיעה בכלי התחבורה הכי חדישים ומתוחזקים בשוק.

אנחנו מזמינים אתכם להכיר את שירותי ההסעות השונים שלנו, כולל הסעות לטיולים בכל הארץ. חברת טראפיק מספקת שירותי הסעות למאות לקוחות מרוצים, שחלקם הגדול הם לקוחות קבועים מזה שנים. אנחנו לעולם לא מתפשרים על איכות השירות שאנחנו מספקים ללקוחות שלנו, ובדומה לכך, אנחנו לעולם גם לא מתפשרים על תחזוקת הרכבים שלנו. בואו נכיר קצת יותר לעומק את תהליכי העבודה שלנו, שיטות העבודה ואת הנהגים עצמם.

טראפיק חברות הסעה מומלצות להסעות לטיולים

אם מדברים על חברות הסעות מומלצות להסעות לטיולים, מדברים על חברת טראפיק המוכרת כבר שנים בשוק הישראלי. מעבר לשירותים של השכרת אוטובוס, הסעות מנתב"ג, השכרת מונית, הסעות לחברות וארגונים, הסעות עובדים וכדומה, אנחנו גם מספקים את השירות של הסעות לטיולים.

מי כמוכם יודע, אם כבר יצא לכם לנסוע בתחבורה ציבורית, שהיא פשוט לא מתאימה לכל סוגי התרחישים והסיטואציות. אנחנו חלילה לא מזלזלים בתחבורה הציבורית, אנחנו פשוט אומרים שלסיטואציה כמו טיולי משפחות, טיולי חברים, קבוצות וטיולי עובדים, התחבורה הציבורית פשוט לא מתאימה.

התחבורה הציבורית אינה מתאימה להסעות של טיולים

מאחר שזוהי התמונה, אנחנו מספקים שירותי הסעות לטיולי קבוצות. הסעות לטיולי עובדים וחברות, הסעות לטיולי משפחה ועוד. בין אם אתם צריכים את השירות של הסעות לטיול משפחתי, או שמא אתם צריכים את השירות של הסעות לטיולים מהעבודה, אנחנו כאן כדי לסייע לכם.

לאחר שיחה טלפונית קצרה ובירור של מספר פרטים בסיסיים, אנחנו נתאים לכם את פתרונות התחבורה הכי אידיאליים שקיימים. אנחנו לעולם, אבל לעולם לא נשדך לכם פתרונות תחבורה מוגזמים ויקרים שאינם לצורך. אנחנו מקפידים על התאמת פתרונות התחבורה שלנו לצרכים של הלקוחות שלנו ב-100%, ולעולם לא נחשוב או נשקול לגבות כספים שלא לצורך מהלקוחות המסתייעים בשירותינו.

התאמת סוגי פתרונות התחבורה ללקוח במאת האחוזים

אנחנו תמיד נקפיד על התאמת השירות המושלם והאידיאלי ללקוחות שלנו. זה מה שהופך אותנו לאנשי שירות ברמה הגבוהה ביותר, זה מה שהופך אותנו לחברת הסעות לטיולים המובילה בארץ. דבר נוסף, כל הנושא של התחזוקה אצלנו הוא חשוב מאין-ערך. אף אחד ממכם לא היה רוצה להסתייע בשירותי הסעה לטיולים, להיתקע באמצע הטיול בגלל רכב לא מתוחזק, ולהרוס את כל היום.

פשוט מיותר. חברת טראפיק מקפידה על תחזוקה נאותה ומקצועית של כל פתרונות התחבורה בהם היא משתמשת. אנחנו עובדים בצמוד למוסכים מהשורה הראשונה, מקצוענים אמיתיים בתחומם. מאחר שזה כך, האוטובוסים שלנו לעולם לא נתקעים ולעולם לא מעכבים את הלקוחות המסתייעים בשירותינו. אבל, וזה אבל חשוב ביותר, מקרי בלת"מ תמיד יכולים לקרות, ככה שאתם בהחלט מוזמנים לעדכן אותנו אם חוויתם מהשירות שלנו משהו שלא השביע את רצונכם.

טראפיק זמינות תמידית לכל תהייה וסוגיה

אנחנו תמיד כאן, תמיד ניתן לפנות אלינו ולדווח לנו על תקלות כאלו ואחרות. זו דרכנו להשתפר ולהתייעל, ככה שפנייתכם תמיד תילקח במלוא הרצינות ותענה בהקדם. כדאי לדעת, אנחנו מספקים שירותי הסעות לטיולים בכל הארץ, כולל הסעות לטיולים עם איסוף בלילה.

בין אם מדובר בשעות היום או בשעות הלילה, אנחנו אמונים על כך שנגיע לשעת האיסוף המדויקת, אנחנו אמונים על כך שנעבוד תחת לוחות הזמנים הכי מוקפדים ואדוקים. אנחנו תמיד, אבל תמיד עושים כל מה שניתן בכדי שכל לקוח ולקוחה ייצאו מרוצים עד כמה שניתן. כל מה שבשליטתנו, אכן יוקפד.

הסעות לטיולי עובדים, קבוצות ומשפחות

אנחנו מספקים שירותי הסעות לנכים עם מלוא ההתייחסות ותשומת הלב, שירותי הסעות לטיולי עובדים, הסעות לטיולים בחברה ובארגון ועוד. צרו עמנו קשר עוד היום, קבלו הצעת מחיר שקשה לסרב לה. ואם אתם מאתרים הצעות זולות יותר עבור הסעות לטיולים בכל הארץ, אנחנו נשמח לדעת על כך.

נעשה את כל המאמצים להשוות מחירים, אבל קחו בחשבון, אנחנו לא תמיד נוכל לעשות זאת. מאחר שאנחנו מספקים שירותי הסעות מאוד איכותיים, אנחנו לא תמיד נהיה מוכנים להתפשר על המחירים שלנו, כשם שאנו לא מתפשרים על השירות שאנחנו נספק לכם. בהצלחה, סעו בדרכים בטוחות! 

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן