fbpx

חברת הסעות בנתניה

נתניה נחשבת לאחת מהערים המרכזיות בשרון, היא נמצא 20-40 דקות ממרכז תל אביב (בשעות ללא פקקים), מצד שני היא נמצאת בדיוק בדרך לצפון הארץ ואפילו נסיעה לאילת לוקחת ממנה רק 5 שעות סך הכל. אבל מה עושים אנשים שאין להם רכב, או שרוצים להשתחרר ולוותר על העול של בחירת הנהג התורן? בדיוק בשביל זה קיימות אפשרות של הסעות בנתניה.

 

תחבורה ציבורית

התחבורה הציבורית בנתניה נחשבת לאחת מהרשתות המוצלחות שקיימות בארץ, הן מבחינת הקווים הפנימיים והן מבחינת הקווים הבין עירוניים. את מערך האוטובוסים הזה מגבה גם מערך של מוניות שירות המפעיל קווים עירוניים ובין עירוניים לתל אביב ולמושבים/יישובים הסובבים את נתניה.

הבעיה עם מערך זה הינה העובדה שהוא מדלל מאוד, עד כמעט ולא קיים במהלך שעות הלילה, שישי בערב ושבת. כך שאם תרצו לצאת לבילוי לילי, ככל הנראה תצטרכו להצטייד רכב ונהג תורן או להזמין מונית ספישל. כשמדובר על בילוי בתוך העיר מדובר בהוצאה יחסית סבירה, אך לבילוי מחוץ לעיר, זה עשוי לעלות לכם במאות שקלים.

 

מיניבוסים והסעות

בדיוק בשביל אירועים מהסוג ובכדי לאפשר לכם את הבילוי הראוי תוכלו לשכור את השירותים של מיניבוסים שונים וחברות הסעה. התשלום תלוי בגדול הרכב אותו תבקשו להשכיר והתשלום יתחלק שווה בשווה וללא צורך לדאוג לנהג תורן עירני ופיקח.

 

הסעות לבתי הספר והגנים עם חברת הסעות בנתניה

חברת הסעות במרכז מספקת במהלך היום את מערך ההסעות לבתי הספר והגנים השונים ברחבי העיר וסביבתה. בין אם מדובר על הסעה לגן פרטי הנמצא במרחק מבית המגורים או על הסעה לבית הספר המסובסדת על ידי משרד החינוך. מדובר על מערך המאפשר להורים לצאת לעבודה בשעה מוקדמת יותר, לקצר את זמן הנסיעה בפקקים ובכך גם לסיים את יום העבודה בשעה מוקדמת יותר ולבלות זמן רב יותר עם בני המשפחה.

מלבד העזרה הענקית להורים, הדבר מאפשר לבחור לילדכם את המסגרת המתאימה להם ביותר, בין אם מדובר בגן בו מדברים בשתי שפות, בית ספר בעל מגמה מיוחדת או פשוט להשאיר את הילד במסגרת בה הוא התחיל את לימודיו למרות שהמשפחה בדיוק עברה דירה.

תרומה נוספת לילד מגיעה מהעובדה שנסיעה משותפת עם ילדים אחרים מספקת לו אינטראקציה עם ילדים שבמצב אחר ייתכן ולא היה יוצר איתם שום קשור. כמו כן, הילד לומד כך את המהות של אחראיות וזאת בצורה מפוקחת וממוקדת.

 

הסעות לחוגים 

העיר נתניה מתהדרת במגוון רחב של חוגים המתקיימים במרכזים הקהילתיים השונים, בבריכות וחדרי הכושר השונים וגם באולמות פרטיים. המרכז המודגש ביותר של חוגים בעיר נמצא בשכונה של מרכז העיר. אומנם מדובר בשכונה נגישה מאוד מבחינת תחבורה ציבורית, אך בהגעה עם רכב פרטי מדובר דווקא באזור פקוק יחסית וחסר חנייה לרוב. לכן, הסעה מאורגנת לחוג מאפשרת להורים להיות בטוחים שילדיהם יגיעו מבית הספר או הבית אל החוג, באופן בטוח. ללא הצורך שלהם לצאת מוקדם מהעבודה או להגיע לאזור הפקוק ביותר בעיר.

 

הסעות לאירועים ע"י חברת הסעות בנתניה

בסביבת נתניה ניתן למצוא מספר אולמות אירועים מצוינים, ורבים מתושבי העיר יבחרו לקיים את השמחות שלהם בדיוק באולמות אלו. אומנם הנסיעה לאולם באזור היא קצרה ונוחה, אך עדין יש יתרון גדול בלארגן הסעה משותפת לקבוצה גדולה של חברים או משפחה. הדבר כמובן, יעלה פחות כסף וימנע את הצורך לחפש נהג תורן (שזה כמו שכבר הבנו תמיד יתרון!).

חברת הסעות בנתניה

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן