fbpx

שירותי הסעות במודיעין

כבר יותר משני עשורים מודיעין היא העיר המועדפת על משפחות. הילדים ובני הנוער הרבים מנהלים את חיי החברה שלהם בעיר ונזקקים לשירותי הסעות, אם לבתי הספר והגנים ואם לאירועי בר או בת מצווה. המאמר יעסוק בשירותי הסעות לבני נוער במודיעין ומדוע הם חשובים.

 

דואגים לילדי מודיעין

בני נוער רבים במודיעין נהנים מחיי חברה עשירים בעיר ומחוצה לה. באופן טבעי ההורים מודאגים ולא מעוניינים שילדיהם ישוטטו בשעות המאוחרות של הלילה ויחפשו אחר מוניות. מצד שני, ההורים עובדים במשך היום ולא יכולים להרשות לעצמם להסיע את הילדים בשעות מאוחרות, במיוחד בחודשי הקיץ ובחופשות כשהבילוי הופך לאינטנסיבי. יתרה מכך, הסעות הורים מחייבות תורנות בין ההורים ולא כולם משתפים פעולה. אף הורה לא מעוניין שהילד שלו ישוטט בלילה ברגל מאזור התעשייה בו מקומות בילוי רבים ועד למרכז העיר. הפתרון האידאלי שיכול להביא לשקט תעשייתי ולחוסר בדאגות הוא שירותי הסעות במודיעין. התארגנות של ההורים יכולה לחסוך הרבה כסף וכאב ראש, אם יחליטו לארגן הסעות לבני הנוער לבילוי או לכל אירוע אחר בעיר.

 

בילויים מחוץ למודיעין

אומנם לא חסרים מקומות בילוי במודיעין לבני הנוער, אך לא מעט מהם מעדיפים לעיתים לצאת לתל אביב ולבלות עד אור הבוקר במועדונים, במיוחד בימי שישי בערב או בחופשת הקיץ. מכיוון שאין שירות רכבות או אוטובוסים ציבוריים בשעות הלילה וההורים מעוניינים בשקט נפשי, הם דואגים להסעות מאורגנות. ואיך זה קורה? היום בעידן הפייסבוק והוואטסאפ הורי הכיתה ואפילו השכבה מתקשרים ביניהם ומודעים להכל. הם מתקצבים את ההסעות לבני הנוער ואפילו ממנים הורה או שנים שיובילו את ההתארגנות. שירותי ההסעות מאפשרים להם לישון בלילה והילדים נהנים כך שזה WIN WIN.

 

הסעות לבת או בר מצווה

כחלק מהדאגה לבני הנוער, הורים רבים החוגגים לילדיהם בר או בת מצווה, דואגים להסעות מאורגנות כמספר המוזמנים הנזקקים לכך. אומנם ניתן להתארגן במכוניות פרטיות, אך כחלק מהאירוח, שוכרים המארחים שירותי הסעות לבני הנוער וכך ההורים שלהם יכולים להיות רגועים. בהסעות מסוג זה, חשוב לדאוג למבוגר אחראי מטעם המשפחה שעושה את האירוע, כדי שילווה את בני הנוער בהסעה וידאג שיגיעו לאירוע ובחזרה ממנו בבטחה. ההסעות לבר או לבת המצווה מביעות את התחשבות מצד המארחים, יחס אישי ודאגה לחברים. מיותר לציין שגם למבוגרים שאין להם איך להגיע לאירועים צריך לדאוג לשירותי הסעות. חשוב לבחור מיניבוס או אוטובוס בהתאם למספר הנוסעים. במידה וההסעה משרתת גם את המבוגרים, רצוי להפריד בינם לבין בני הנוער.

 

גם העירייה דואגת

פעמים רבות עיריית מודיעין מארגנת שירותי הסעות בחינם לבני נוער המבלים בעיר בבילוי שאותו יזמה העירייה. למשל, ביום העצמאות העירייה מארגנת לבני הנוער הסעות להופעות באזור התעשייה. כמו כן, העירייה דואגת להסעות למוסדות החינוכיים במודיעין. ילדים הרשומים לגן או לבית ספר שאינם בקרבת הבית, רשאים לקבל שירות הסעות מסובסד מהעירייה מנקודת איסוף הקרובה לבתיהם ובחזרה מהמוסד החינוכי. שירות ההסעות זמין גם לילדים עם צרכים מיוחדים.

 

הסעות לילדים עם צרכים מיוחדים במודיעין

על פי חוק עיריות ומועצות מקומיות צריכות לדאוג לשירותי הסעות עבור תלמידים עם צרכים מיוחדים עם ליווי של מבוגר. במודיעין ילדים הסובלים מקשיים שונים מקבלים את השירותים הללו באהבה ובצורה מסודרת ברכב המתאים לצרכים שלהם. על פי התקנות ניתן להסיע 5 ילדים או יותר וההורים פטורים מהשתתפות בהוצאות שירותי ההסעה. גם אם הילדים מגיעים לפעילות בחווה החקלאית בפאתי העיר, כחלק מתוכנית הלימודים, הם רשאים לקבל שירותי הסעות במרכז.

הסעות לבר מצווה

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן