fbpx

שירותי הסעות ברמת גן

נסיעות בעיר ומחוצה לה נעשות לרוב במכונית אך זה כרוך במאמץ לא קטן. בעיר כמו רמת גן הגובלת בתל אביב, יש בעיית חנייה בעיקר בשעות הבוקר וגם העמידה בפקקים מתישה רבים מאיתנו. אז מדוע לסבול? שירותי הסעות יומיומיים יפתרו בעיות כאלו. המאמר יעסוק בשירותי הסעות ברמת גן וביתרונות שלהם.

 

הדרך לעבודה רצופה מכשולים

משרדים ובתי עסק ברמת גן הנמצאים באזור הבורסה ובאזורים אחרים בעיר מעסיקים עובדים רבים המגיעים מאזור המרכז ומחוצה לו. בדרך כלל שעות העבודה הן בין 9-17, שעות המתחילות ומסתיימות בשיא הפקקים. ולא רק זאת, הזמן מתבזבז גם על מציאת חנייה, דבר הגורם לעיכובים רבים. לבסוף, לא רק שהמעביד משלם על הנסיעות ולעיתים אף על אחזקת רכב, העובדים מגיעים באיחור שלא באשמתם ושעות העבודה שלהם מצטמצמות. כך שלא רק נוחות העובדים חשובה, אלא גם נוחות המעסיק. לפיכך, היתרון הגדול בשירות הסעות הוא ההגעה בזמן וניצולו עד תום.

 

תנאי עבודה משופרים

ההסעות נחשבות כהטבה לעובדים ושיפור של תנאי העבודה. העובדים קמים בבוקר ויודעים שלא יצטרכו להניע את הרכב הפרטי שלהם או להחליף כמה קווי אוטובוס או להתמהמה בדרך. תנאי עבודה משופרים ימשכו אל בתי העסק עובדים בעלי מוטיבציה ואחריות. היחס הטוב יגרום להם לשפר את מיומנויותיהם ולעבוד ברצינות הראויה.

 

מה עדיף – שירותי הסעות או רכבת?

העובדים מחוץ לרמת גן נעזרים לא פעם ברכבת וממשיכים למשרד ברגל או באוטובוס מקומי. הרכבת אומנם מהירה, אך אחד החסרונות הגדולים שלה שאינה עומדת בלוח הזמנים ולעיתים מתעכבת מסיבות שונות. מעבר לכך, גם אם ההליכה מהרכבת למשרד קצרה יחסית, העובדים מגיעים מיוזעים בעיקר בחודשי הקיץ הישראלי ולוקח להם זמן להירגע ולהתרענן לקראת עבודתם. במידה ובחרו באוטובוס מקומי בשעות העומס, בכלל לא בטוח שיעלו עליו בזמן. שירותי ההסעות יכולים למנוע זאת! העובדים יגיעו בבטחה למשרד, רעננים ומוכנים לעבודה.

בטיחות מעל הכל

עובדים המגיעים למשרד ברכבים פרטיים נתונים לסכנות יומיומיות בדרכים. שלא עלינו תאונות קורות גם שלא באשמתנו ועלולות לגרום לפגיעות בדרגות שונות. על פי החוק תאונות הקורות בדרך לעבודה ומהעבודה לבית הן תאונות עבודה. כדי למנוע תביעות ופגיעה מיותרת בעובדים, מומלץ שיגיעו בצורה מאורגנת באמצעות נהגים מנוסים ומקצועיים שיביאו אותם בבטחה לעבודה.

 

התרומה הירוקה שלכם

שירותי הסעות במרכז מסיעים לעבודה קבוצות עובדים שלא מזיזים את הרכבים שלהם ובכך תורמים לאיכות הסביבה. פחות מכוניות על הכביש – יותר אוויר נקי לכולם. כך למעשה בעלי העסקים תורמים גם הם להפחתת זיהום האוויר והחור באוזון.

 

כיצד פועלים שירותי הסעות ברמת גן?

הסעות על בסיס קבוע צריכות להתבסס על נקודות איסוף והורדה הקרובות לאזור המגורים של רוב העובדים. בודקים כמה נקודות מרכזיות המתאימות למספר העובדים מאותו אזור ובוחרים היכן הן יהיו. עם זאת, כל תכנית בסיס לשינויים. תרצו לשנות את מספר נקודות האיסוף, להוסיף או להוריד. תמיד אפשר להתגמש ולתכנן מראש נקודות במוקדים אחרים. יתרון הגמישות חשוב מאוד כשמדובר בהסעות עובדים ומוכיח שהמעבידים קשובים לצרכים שלהם.

 

אילו סוגי הסעות תוכלו להציע לעובדים?

סוג הרכב בו חברת ההסעות מסיעה את העובדים תלוי במספרם. בחברה או עסק גדול בו צריך להסיע עובדים רבים, מומלץ להזמין אוטובוס המכיל עד 65 מקומות ולהגיע בבטחה למקום העבודה עם כל העובדים. עסק קטן או משרד בהם עובדים עד 20 איש הזקוקים להסעות יוכל להזמין מיניבוס או מונית גדולה ומרווחת להסעת העובדים. גם כמה בתי עסק או משרדים יכולים לאחד כוחות ולממן ביחד את שירות ההסעות לעובדים.

השכרת אוטובוסים

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן