fbpx

שירות הסעות באור יהודה

כל מי שחיפש בעבר הסעה באזור אור יהודה יודע שזה לא משימה כל כך פשוטה כמו שחושבים. אמנם יש הרבה מאוד חברות שירותי הסעות אבל איך תבחרו חברה אמינה וטובה מתוכן? איך תדעו שהשירות שתקבלו יהיה טוב ושתהיו מרוצים ממנו.

חברת טראפיק הסעות היא חברה מוכרת ואמינה ותוכלו למצוא הרבה מאוד מידע עלינו, כולל המלצות וביקורות נהדרות שיעזרו לכם להיות בטוחים מעבר לכל ספק שהבחירה בנו היא הבחירה הנכונה. 

בזכות הגישה המקצועית והאדיבה שלה ששמה דגש על רצונות הלקוח תוך כדי הבאת הידע והניסיון שלנו בדרכים, אנחנו מתגאים בקהל לקוחות מרוצים.

הסעות באור יהודה עם חברה מובילה

רובנו התנסנו בנסיעות בתחבורה הציבורית בארץ. כולנו יודעים שהתחבורה הציבורית בארץ היא מאוד בעייתית, השעות מוגבלות, התדירות נמוכה, מסלולי הנסיעות ארוכים ומבזבזים לנו זמן יקר. לכן, כדי לפתור בעיה זאת אפשר להשתמש בשירותי חברת הסעות בכל הארץ וגם באור יהודה, שמאפשרים לכם לקבוע מסלול יעיל משלכם עבור כל הסעה, בשעה שתרצו, בין אם זה לטיולים בשעות הבוקר המוקדמות או לאירועים המסתיימים בשעות הלילה המאוחרות.

שכירה של שירותי הסעות מורידה מכם מעמסה ואחראיות להספיק להגיע לאוטובוס האחרון.

גם אלו מכם שיש להם רכב פרטי, יכולים להיעזר בחברת הסעות בין אם זה כדי לחסוך לעצמם נהיגה של נסיעה מאוד ארוכה ליעד רחוק, או כדי שתוכלו להנות מאירוע משמח ללא הגבלות.

החברה מספקת לכם כל סוג של רכב להשכרה ממיניבוסים בגדלים שונים, לאוטובוסים בגודל מלא ולרכבים נוספים שמאפשרים לכם לבחור את הפתרון המתאים עבורכם ולהיעזר בנהגים מנוסים שיביאו אתכם ליעד בצורה בטוחה.

כמה עולה הסעה מאור יהודה?

לא משנה לאן אתם צריכים לנסוע , אם זה לאירוע או לטיול או הסעה לעבודה, בחירה בשירות חברת ההסעות שלנו עוזרת לכם לחסוך הרבה כסף ומאמץ. גם אם כבר יש לכם חברת הסעות כדאי לבדוק שוב את המחירים כי היום התחרות בשוק הרבה יותר גדולה ואתם יכולים לחסוך הרבה מאוד כסף.

קשה לדבר על מחירים מדויקים. אפשר להגיד ששכירת מיניבוס שמכיל 10-20 מקומות ישיבה תעלה לכם בין 500-1200 שקלים. ושכירת אוטובוס בגודל מלא תעלה לכם יותר, בין 1500 ל-2500 שקלים.

אי אפשר לתת מחיר מדויק שכן המחיר תלוי בדברים נוספים כמו מרחק הנסיעה, היעד, שעות הנסיעה וכו'. לכן, כדאי לפנות אלינו עוד היום עם פרטי הנסיעה המדויקים כדי לקבל הצעת מחיר משתלמת.

מדוע שירותי ההסעות של טראפיק הסעות כל כך מוצלחים?

חברת טארפיק הסעות היא חברה וותיקה ומקצועית. השירותים שלנו ניתנים לכל אחד וברמה הגבוהה ביותר.

הדגש בחברה הוא על בטיחות. החברה עובדת תחת רישיון מתאים ומבצעת בדיקות שגרתיות ותקופתיות לכל הרכבים שלה כדי לוודא שהלקוחות יקבלו רכבים בטוחים ושלא יתרחשו תקלות בעת ההסעות. כמו כן, החברה מעסיקה נהגים מנוסים ומקצועיים בלבד, שקיבלו רישיון נהיגה מיוחד עבור אוטובוסים ומיניבוסים שונים, כך שאתם נמצאים בידיים בטוחות.

מלבד זאת, שירותי ההסעות שלנו מאוד מגוונים. אנחנו מסיעים כל אחד לכל מקום. החברה שלנו נמצאת בפריסה ארצית ותוכלו להגיע לכל מקום שתרצו בעזרת שירותי ההסעות שלנו, בין אם זה לחרמון או לים המלח. כמו כן, אנחנו מתגאים בצי של אוטובוסים ומיניבוסים לבחירתכם.

שירותי ההסעות שלנו מתאימים לכל מטרה, בין אם זה להסעות עבור טיולים של תלמידים, עובדים או גיל הזהב או הסעות עבור אירועים כמו חתונות, בר מצוות וכדומה. הנהגים שלנו ייקחו אתכם לכל מקום בזמן ויחזירו אתכם הביתה בשלום לפי הזמנים שתקבעו.

הסעות לבר מצווה

שירות מקצועי, מהיר וזול

אם אתם לא רוצים להתפשר על שירות ההסעות שלכם, בין אם זה עבור נסיעה חד פעמית או עבור הסעות קבועות לילדים שלכם או לעובדים שלכם, כאן אתם יכולים להשיג את שירותיה של חברת ההסעות האמינה ביותר עם ניסיון של שנים, ובמחיר משתלם.

אנחנו מציעים לכם שירות נהדר הכולל רכבים מודרניים ובטיחותיים, שמבטיחים לכם חווית נסיעה משביעת רצון וללא תקלות, שתבטיח שלא תתחרטו על הבחירה הזאת.

נשמח מאוד לספק לכם את השירותים שלנו בכל זמן שתבחרו, כל מה שתצטרכו לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם ואת פרטי הנסיעה וכבר נחזור אליכם עם הצעת מחיר משתלמת.

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן