fbpx

מונית גדולה באור יהודה

✅ מונית גדולה באור יהודה

 

✅ מוניות גדולות נוחות ומרווחות

 

✅ שירות אדיב לנוסעים

 

✅ חברת הסעות עם ניסיון רב שנים

 

✅ זמנים מדויקים ללא איחורים

 

✅ בטיחות לפני הכל!

 

להזמנת מונית גדולה באור יהודה חייגו עכשיו:

 

*6804 📞

 

מונית גדולה באור יהודה היא רכב הסעה בעל  5 – 20 מקומות ומעלה

אומנם אור יהודה היא לא העיר הכי גדולה בישראל, אך גם באור יהודה התחבורה הציבורית היא לא הכי טובה שיש. לא פעם ולא פעמיים אנו בטוחים שנתקעתם בין אם זה באור יהודה או בין אם זה במקום אחר במרכז ללא תחבורה ציבורית. לרוב נסיעה בתחבורה ציבורית יכולה להיות ארוכה ומייגעת ובנוסף לא ישירה למקום שאתם חפצים להגיע.

במידה ואתם צריכים מיניבוס גדול או אוטובוס כלומר מונית גדולה באור יהודה בשביל להגיע ממקום למקום ואתם מעוניינים למצוא פתרון חלופי שיכול לעזור לכם להגיע ליעד שלכם ואתם קבוצה גדולה של אנשים אנו ממליצים לכם להזמין מונית גדולה באור יהודה, במיוחד לאור העובדה שהתחבורה הציבורית בארץ היא לא טובה כמו שהיינו רוצים או שאתם לא מעוניינים לנהוג.

לשם כך חברות הסעות פרטיות בפרט טראפיק הסעות נוצרו. טראפיק חברת הסעות היא חברת הסעות אמינה ובטוחה שיש לה שלוחות בכל רחבי הארץ וזמינה 24/7, כך שאם נתקעתם באמצע שום מקום ואתם קבוצה גדולה של אנשים תוכלו להזמין מונית גדולה ולהגיע הביתה בבטחה.

 

מה הן היתרונות בהזמנת מונית גדולה באור יהודה?

 

זמינות

להבדיל מתחבורה ציבורית שיש אותה בזמנים ספציפים, חברת הסעות תוכל להסיע אותכם גם באמצע הלילה.

 

קבוצה גדולה

במידה ואתם קבוצה גדולה שמעוניינת להגיע לאירוע כל שהו לדוגמא חתונה או אפילו יום הולדת, תוכלו לחסוך הזמנה של כמה מוניות קטנות ולהזמין הסעה אחת.

 

נוחות

לחברת טראפיק יש גם מוניות גדולות יוקרתיות המיועדות לאירועים מיוחדים בהם תוכלו להגיע בסטייל ובנוחות לכל מקום שתרצו.

 

מאורגן

מוניות גדולות הן עסק מאורגן שאפשר לקבוע זמן ומקום לצורך העניין באור יהודה ולהיות בטוחים שהמונית אכן תגיע כשתרצו אותה ולא לסמוך על תחבורה ציבורית שלא בטוח שתגיע בזמן או שתגיע בכלל.

 

אקולוגי

ההבדל בין להזמין מונית גדולה במרכז אחת לבין להזמין 4 או 5 מוניות פרטיות לכל הקבוצה הוא גדול מאוד מבחינת זיהום האוויר שנוצר ולכן לא רק שזה יותר חברתי מונית גדולה אלא גם אקולוגי ויכול לעזור לכדור הארץ.

 

חברתי

הנסיעה במונית הגדולה יכולה להיות גם נסיעה חברתית, ביחד עם מיקרופון שאפשר לצרף למערכת מוזיקה של הנהג ובצירוף מישהו שיוביל את הנסיעה אם מדובר בטיול מאורגן מנסיעה פשוטה זה יכול להיות אירוע חברתי לכל דבר בו המשפחה והחברים יכולים להיות חלק.

 

איזה אירועים ניתן להזמין מונית גדולה באור יהודה?

 

טיולים מאורגנים

לחברת טראפיק יש גם מיניבוסים או אוטובוסים המיועדים לקבוצות לשם טיולים מאורגנים. אם ברצונכם לטייל ברחבי הארץ ואתם לא מעוניינים לנהוג, הזמינו מונית גדולה.

 

חתונה\בר מצווה

המשפחה גרה בצפון אבל החתונה באור יהודה? במיוחד בשביל זה נוצר הקונספט של מוניות גדולות, בשביל היכולת לאסוף קבוצות גדולות לצורך אירועים ממקום שאינו קרוב לאירוע עצמו.

 

נסיעה לנתבג

במונית גדולה יש את כל המקום לכמה מזוודות שתרצו ולכן אם אתם טסים ולא רוצים לקחת את הרכב הפרטי או שהרכב הפרטי שלכם לא מספיק בשביל להכיל את כל החפצים שלכם רצוי להזמין מונית גדולה.

 

כמה יעלה לכם לנסוע במונית גדולה באור יהודה?

קשה להגיד כמה יעלה לכם לנסוע במונית גדולה כי זה באמת תלוי כמה אנשים אתם ולאן אתם צריכים לנסוע. המחירים לרוב ינועו מעל 500 שקל למיניבוס שיכול להכיל בין 10-20 אנשים ובמידה ותרצו להזמין אוטובוס ליותר אנשים המחיר יעלה למעל 1500 שקל לנסיעה.

 

טיפים לאיך לבחור חברת הסעות

 

אמינות

בחרו חברה שהיא אמינה ובעלת המלצות רבות, חשוב מאוד בשביל לא ליפול על רמאים שיקבעו איתכם שעה ולא יגיעו.

 

דעו כמה אנשים תהיו

כמות האנשים היא קריטית כאשר מזמינים מונית גדולה, ההבדל הוא גם במחיר וגם בחברת הסעות שתבחרו בה, לא כל חברת הסעות מציעה את אותם רכבים או יש להם את האופציה לכמות מסויימת של אנשים.

 

זמינות

בחרו חברה שהזמינות להזמנת הסעה גבוה ואין להם הגבלות של זמנים מסוימים, אנו ממליצים על טראפיק הסעות, חברה שעובדת 24/7 ויכולה לתת לכם שירות בכל שלב ביום.

 

לסיכום

הזמנת מונית גדולה יכולה להיות רעיון חכם ונכון למי שמחפש נסיעות לקבוצות גדולות לצורך אירועים שונים או שסתם לא מעוניין להיות הנהג.

מונית גדולה באור יהודה

להמשך קריאה בנושא:

מונית גדולה בראשון לציון
מונית לנתב"ג
מונית גדולה לשדה התעופה
מונית גדולה בפתח תקווה
מונית גדולה בתל אביב
– הסעות
– הסעות לנתב"ג

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן