fbpx

מיניבוס להשכרה באשקלון

כולנו מכירים את הדיון בנושא מיהו הנהג התורן של הסופ"ש הקרוב. בין אם מדובר על להקפיץ את הילדים שרק רוצים להגיע מאשקלון למסיבה הכי שווה בתל אביב, או סתם טיול משפחות לגן הלאומי אשקלון או לחוף הים. בדיוק בשביל להימנע מהצורך לחפש איך להגיע ולבחור מי ינהג קיימת האפשרות המדהימה להשכיר מיניבוס.

 

להגיע לגן הלאומי עם מיניבוס להשכרה באשקלון

גן לאומי אשקלון נחשב לאחד מאתרי התיירות במובילים בארץ, מודבר על מקום מדהים ביופיו ובהיסטוריה אותו הוא מעביר. בנוסף לעובדה שטיול לגן הלאומי מעשיר את הידע שלכם ושל ילדכם, מדובר על מקום יפה, שקט ונעים לבלות בו את ימי החופש.

אך, כדי להגיע אליו יש צורך בהתארגנות ארוכה, ונסיעה קצרה (או ארוכה, תלוי מאיפה בדיוק מגיעים). אם בחרתם לבלות את היום עם מספר משפחות, תוכלו לבחור במקום לצאת ב-2-5 מכוניות, להשכיר מיניבוס אשר ידאג לאסוף אתכם, להסיע ולחזור לקחת ברגע שתרצו. כך, כולכם תוכלו להנות מכוס בירה בשבת בצהריים מבלי לדאוג לנסיעה חזור.

 

פסטיבלים, מסיבות ואירועי תרבות במרכז הארץ

למרות ההתפתחות הרבה שעוברת על העיר אשקלון לאורך השנים האחרונות, עדין פסטיבלים ואירועי תרבות רבים מתקיימים דווקא במרכז הארץ. ואומנם לא מדובר בנסיעה ארוכה מדי, רק כ-45 דקות בממוצע. אך, עדין לעיתים מדובר במטלה מעצבנת שעשויה למנוע מכם את מלוא ההנאה ואף לגרום לכם לשקול להימנע מהאירוע אליו רציתם להגיע. הפקקים בדרך למרכז וכמובן בעיות החנייה המפורסמות יכולות להוציא משלווה כל אחד.

גם כאן, כמו בנסיעה קצרה בתוך העיר יכול להשתלם לכם לבחור להשכיר מיניבוס ולנסוע כולם ביחד.

 

בני נוער וצעירים נוסעים במיניבוס להשכרה באשקלון

אחת הבעיות העיקריות של בני הנוער וגם של חלק מהחיילים והסטודנטים הינה העובדה שאין ברשותם רכב (או אפילו רישיון). אך בואו נודה באמת, זה לא מה שימנע מהם להגיע למסיבות השוות ביותר בתל אביב או להופעה שלה הם חיכו חודשים. בימי חול, לרוב ניתן עדין להסתמך על תחבורה ציבורית, אך גם זה תלוי בזמני החזרה במהלך הלילה.

בסופ"ש לעומת זאת, בדרך כלל לא קיימת תחבורה ציבורית כלל ולכן העול נופל על ההורים. מיניבוס להשכרה בדרום מעניק להורים את היכולת לישון בשקט בידיעה שילדיהם יחזרו הביתה בזמן ובשלום.

המצב אצל החבר'ה הבוגרים בעלי הרישיון והרכב לא טוב בהרבה, היות ורובם יוצאים במהלך הסופ"ש בכדי לשתות ולהנות ולכן במקרים רבים אנחנו שומעים על, במקרה הטוב, אדם שיכור שנעצר ובמקרה הרע תאונה דרכים שהתרחשה בגלל נהג שיכור.

 

היתרונות שבהשכרת מיניבוס באשקלון

את היתרונות בהשכרת מיניבוס באשקלון ניתן לחלק בעיניי למספר היבטים:

 

ההיבט בכלכלי

מדובר בסופו של דבר על חיסכון בדלק, אם תכננתם לצאת עם שנים-שלושה רכבים, תוכלו לחסוך את הכסף הזה ולשלם רק על מיניבוס להשכרה באשקלון, הוצאה שתתחלק בין כל הנוסעים.

 

ההיבט החברתי

כולנו מכירים את ההרגשה הזו שכל הנוסעים רגועים, נוסעים להם להנאתם ורק הנהג חייב להיות עיירני ולשים לב לכביש. התחושה הזו יכולה קצת לבאס. נסיעה משותפת של כולם בתור נוסעים יכולה לאפשר להתחיל את הבילוי עוד במיניבוס עצמו.

 

ההיבט הסביבתי

אלו מכם המתעניינים באיכות הסביבה כמובן שכבר עלה בראשכם כי נסיעה משותפת תחסוך גם בכמות המכוניות הנמצאות בכבישים, תוריד את פליטת המזהמים וגם תקל בפקקים.

 

ההיבט הבטיחותי

בעיניי מדובר באחד ההיבטים החשובים ביותר. נסיעה מאורגנת מאפשרת לכל משתתפי הנסיעה לנוח במהלכה, לשתות ולהנות. ללא הצורך בנהג תורן שעשוי "לסטות" מדרך הישר ולשתות יותר מדי או פשוט להגיע לנסיעה עייף מדי. כשאתם מסתמכים על נהגים מקצועיים, אתם יכולים להיות בטוחים ושקטים יותר.

השכרות מיניבוסים

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן