fbpx

מונית גדולה באילת

אילתים שימו לב, מעתה והלאה אם חשקה נפשכם לקחת מונית גדולה באילת אשר יכולה להכיול יותר מרכב רגיל יש לכם אופציה כזאת. מה היא מונית גדולה? הכוונה למיניבוס שיכול להכיל מעל 4 אנשים או אפילו אוטובוס גדול במידה ואתם רוצים הסעה גדולה יותר.

והשאלה העיקרית שעולה אז למה לא תחבורה ציבורית? כולנו התנסינו בתחבורה ציבורית במהלך חיינו, בין אם זה בנסיעות בין עירוניות או נסיעות תוך עירוניות והדבר הראשון שעלה לנו בראש איזה עצבים. למה עצבים? תחבורה ציבורית לרוב לא תגיע בזמן הנכון, או בזמנים שנוחים לנו, קיימת צפיפות וגם לפעמים נצטרך לקחת כמה וכמה אוטובוסים רק בשביל להגיע למקום חפצינו.

ולכן, אנו ממליצים לכם על חברת טראפיק הסעות. חברה זו היא בטוחה ואמינה בעלת הסעות לכל מקום בארץ ועם כל סוגי הרכבים השונים שתצטרכו. למשל אם תצטרכו הסעה של מעל 10 אנשים או אפילו אוטובוס חברת טראפיק הסעות היא החברה המתאימה לכך. בנוסף יש לה גם רכבי יוקרה שאותם תוכלו להשכיר לצורך ההסעה.

עיר אילת إيلات Eilat
שמות אחרים אום א-רשראש

 

מה הן הסיבות העיקריות להזמנת מונית גדולה באילת

 

הסעות לעובדים

אתם בעל עסק גדול עם כמות עובדים מעל 4 אנשים, עדיף לכם להזמין הסעות של מוניות גדולות כמו מיניבוסים ואוטובוסים.

 

הסעות למלון באילת

במידה ואתם גרים בישובים מחוץ לאילת וזקוקים להסעות למלון בתוך אילת או הפוך מאילת לשדה התעופה רמון שנמצא מחוץ לאילת. כדי להזמין הסעות מיוחדות כמו מיניבוסים או אוטובוסים של חברות פרטיות.

 

הסעות לחתונות ואירועים

אם ברצונכם לעזור לחוגגים שלכם להגיע לאירוע שלכם מבלי שיצטרכו להוציא רכב או להתלבט אם לקחת מונית כי ברצונם לשתות. הזמינו מונית גדולה או אוטובוס, וכך תוכלו להוציא ממוקד אחד לצורך העניין באילת לאירוע שלכם בשביל שכולם יוכלו לחגוג בכיף מבלי חשוב על איך להגיע.

 

מחירים להסעה מאילת לשדה התעופה רמון

הסעה פרטית ברכב סטנדרטי מאילת לשדה התעופה רמון תעלה 178 ש"ח לכיוון לארבעה נוסעים (עם מקום לשלוש מזוודות).

הסעה ברכב יוקרתי מאילת לנמל התעופה רמון (כמו מרצדס E-class, אאודי A6, ב.מ.וו סדרה 5 ועוד), תעלה 267 ש"ח לכיוון לשלושה נוסעים (ושלוש מזוודות).

הסעה במיניבוס לשבעה אנשים מאילת לשדה התעופה רמון תעלה 342 ש"ח.

 

הסעות לשדה התעופה רמון

הזמנתם טיסה לחול ואתם לא מעוניינים לנסוע לנתב"ג או משדה התעופה רמון, הסעות של חברות הסעות לדוגמא חברת טראפיק הסעות יוכלו לסדר לכם נסיעה לנתב"ג או משדה התעופה רמון בצורה פשוטה ונוחה בכל שעות היום.

 

הסעה לצורך בילוי

במידה ואתם קבוצה של אנשים, מעל 4, ישתלם לכם יותר לקחת מיניבוס גדול, כתלות בכמות האנשים לבילוי אליו אתם רוצים להגיע.

 

מה הן היתרונות מונית גדולה באילת?

 

נוחות

הזמנת הסעה מאפשרת לכם בתור לקוחות את הנוחות המיטבית שלהגיע ממקום למקום מבלי החשש של איך לעשות את זה ומה צריך בשביל שזה יקרה.

 

זמינות

חברות הסעות זמינות 24/7 ללקוחות בכל רחבי הארץ ובפרט באילת וגם אם תרצו להזמין מונית גדולה בדרום אמצע הלילה תוכלו לעשות זאת.

 

ביטחון

הנהגים של חברות ההסעות הם נהגים מיומנים שיודעים לנהוג ובכך מאפשר לכם בתור לקוחות את תחושת הביטחון. כך תוכלו לדעת שתגיעו בוודאות למקום חפציכם.

 

אלכוהול

בהזמנת הסעה תוכלו להיפטר מהצורך למצוא נהג תורן שינהג עבורכם וכך תוכלו כולכם להנות בצורה שווה במידה וכולכם רוצים לשתות.

 

תקציב

כאשר מזמינים מונית גדולה או כל הסעה כלשהי המחיר הופך למשתלם יותר, כך לא תצטרכו לשלם על חניון במידה ותצטרכו או לשלם על הדלק והמחיר יוכל להתחלק בצורה שווה בין כל המזמינים.

 

גודל

הזמנת מונית גדולה יכולה להגיע בכמה גדלים שונים בהתאם לכמות האנשים שתצרו להיות. זאת אומרת במידה ואתם מעל 4 אנשים ואתם רוצים לנסוע כולכם ביחד תוכלו לעשות זאת על ידי הזמנה של מונית גדולה בין אם תהיו עד 10 אנשים, 15 אנשים או אפילו 50.

 

כמה עשוי לעלות להזמין מונית גדולה באילת?

המחירים של מוניות גדולות קרי מיניבוסים לרוב ינועו בין 100 ל 300 שח, מחיר זה עבור 10-20 אנשים ובמידה ואתם מעוניינים באוטובוס גדול המחירים יחולו בהתאם לעונה תלוי לאן תרצו להגיע. לסיכום, אם בעבר חברת הסעות הייתה מיועדת רק לאירועים מיוחדים היום אנחנו יכולים להסכים שיש את האופציה לקחת מונית גדולה ולעלות כמה אנשים בצורה מאורגנת ונוחה אל היעד אליו אתם מעוניינים להגיע. היום כבר לא חייב להסתמך על תחבורה ציבורית או לקנות רכב רק בשביל לנסוע בצורה מאורגנת במיוחד באילת.

 

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן