fbpx

הסעות לאירועים בהרצליה

בשעה טובה חתונת השנה (השלישית רק השנה כמובן) הגיעה ולמזלם של הכלה והחתן מגבלות הקורונה נגמרו והתוכנית שלהם להתחתן באולם האירועים המפואר בהרצליה התגשם. השמחה גדולה, ההכנות בעיצומן ועכשיו רק נותר לבחור מי יהיה הנהג התורן. ובואו נודה באמת, לא מדובר על ההחלטה קלה, כולם מנסים להתחמק ולבסוף יוצאים ב-4-5 מכוניות לכיוון אולם האירועים.

 

ערב שיכרות אחד

חתונות היום נהיו לערב מסיבה רווי אלכוהול איכותי, מוזיקה טובה וחברים. בהתאם לאווירה הטובה כך עולה לה צריכת האלכוהול באופן משמעותי. במקרים רבים אנשים אפילו לא שמים לב לכמות שצרכו ולצערנו גם עולים אחרי ערב כזה על ההגה.

מלבד הסכנה העורבת לנהג עצמו ולנוסעים ברכב שלו, הנהג מסכן את כל משתמשי הדרך הנוספים. כך, ערב של שמחה, חברים וטוב יכול בשבריר שנייה להפוך לסיוט נפשי, חוקי ואתי.

 

החוק בישראל

על פי החוק בישראל ריכוז האלכוהול בדם יכול להגיע לרמה של עד 0.05%. לנתון זה יש מספר חריגים אשר אצלם רמת האלכוהול יכולה להגיע רק עד 0.01%, מדובר על נהגים צעירים ונהגים ברכב מסחרי.

בפעול כמות האלכוהול אותה יכול אדם לשתות ועדין לעמוד בקריטריונים אלו משתנה על בסיס מין, משקל, גובה, מסת שומן, המזון אותו אכלתם בעת השתייה ועוד פרמטים שונים ואינדיבידואלים איש איש לעצמו.

אך למרות האמור, נקבע בכלל אצבע כי לנהגים צעירים ונהגים של רכבים מסחריים אסור לצרוך אלכוהול כלל ולשאר הנהגים מותר לשתות שליש בירה או כוס יין ולא יותר מכך. השפעת האלכוהול יורדת עם הזמן ועם אכילת מזון ולכן מומלץ לצרוך אלכוהול אחרי או בזמן האכול ולנהוג מספר שעות לאחר שסיימתם לשתות.

 

סטטיסטיקה והמצב העגום

על פי מחקרים שונים שנעשו בנושא נהיגה בשכרות עלה כי בכל שנה נהרגים בממוצע כ-273 אלף (!) אנשים ברחבי העולם. מבחינת הנתונים בישראל, המצב לא מעודד, 4.25% מהתאונות הקטלניות שהתרחשו בשנת 2018 נגרמו  כתוצאה מנהג אשר נהג בהשפעת אלכוהול או סמים.

 

ענישה, חקיקה ואכיפה

בכדי להתמודד עם תופעת הנהיגה בשכרות נקבעו חוקים ברורים מאוד, גם העונש קבוע בחוק והוא עומד על זימון למשפט, 10 נקודות, שלילת רישיון מנהלית על ידי קצין משטרה וגם השבתת הרכב.

שימו לב כי סירוב לבצע בדיקת ינשוף או בדיקת שתן/דם שווה להודה בנהיגה בשכרות.

 

הסעות לאירועים בהרצליה – הפתרון היעיל והבטוח ביותר

אז הבנו שיש בעיה ועכשיו בואו נחפש פתרון. הפתרון הקל ביותר הוא ארגון הסעה לחתונה. הדבר מאפשר לכל החברים/משפחה להנות, לשתות ולהתפרע ללא חשבון וללא מחשבה על מי נוהג ואיך חוזרים הביתה. הסעות לאירועים במרכז הפכו להיות דבר הכרחי בשנים האחרונות וחשוב לשקול לאפשר זאת לכל החוגגים איתכם.

הסעות לאירועים בהרצליה הן בעלות יתרונות כלכליים וסביבתיים. פחות מכוניות בכביש ברגע נתון, הדבר מוריד את כמות הפקקים  וזיהום האוויר. בפן הכלכלי החלוקה של התשלום מתחלקת לפי מספר הנוסעים ולכן נטל הדלק ובלאי הרכב אינו נופל על אף אחד מהחברים.

 

ארגנו הסעות לאירועים בהרצליה כחלק מההכנות לחתונה

זוגות רבים בוחרים לארגן הסעה מעיר מגוריהם לכל החברים/ משפחה. הדבר מאפשר גם לאנשים שאינם מכירים לחלוק את הנסיעה, וכך כל היתרונות של הסעות לאירועים בהרצליה מתגברת ומתעצמת.

ועכשיו אל תשכחו לחגוג ולהנות ומזל טוב!

הסעות לאירועים בהרצליה

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן