fbpx

הסעות לאירועים בראשון לציון

לא יאמן, היא אמרה לו כן (!), אח שלנו מתחתן דה לה ליי דה ליי! מזל טוב! החבר הכי טוב שלכם סוף סוף הציעה לחברה שלו נישואים והוא מתחתן באולם אירועים סופר יוקרתי בראשון לציון. הבעיה היא איך מגיעים וחוזרים מהאירוע? רבים מאיתנו מדלגים על הפרט החשוב הזה. אלו שאחראים מספיק יקבעו מבעוד מועד חבר שישמש כנהג תורן. אבל מי מבטיח שהנהג התורן לא ישתה? חשוב לבדוק את האופציה של הסעות לאירועים בראשון לציון.

 

סטטיסטיקת הרוגים משכרות

 ביצעתם החלטה גרועה והחלטתם או לחילופין הנהג התורן שלכם החליט לשתות ולנהוג במקום לקחת הסעות לאירועים בראשון לציון. הנה מעט סטטיסטיקה המסבירה מדוע הרעיון גרוע מאוד:

 

הסיכוי לתאונת דרכים

סיכויו של נהג "מתודלק" להיות מעורב בתאונת דרכים עולה ככל שריכוז האלכוהול בדם עולה, לדוגמא: ריכוז אלכוהול של 0.05% בדם מעלה את הסיכוי לתאונת דרכים פי שניים מאשר סיכויו של נהג צלול. ריכוז של 0.08% מעלה את הסיכוי לפי ארבע וריכוז של 0.25% מעלה את הסיכוי לפי 23!

 

עלייה במספר האבדות בנפש

אחוז האבדות בנפש הקשורות לנהיגה בשכרות עמד בארה"ב בשנים 2013-2014 על 31% מסך כל האבדות בנפש.

 

השפעה על יכולת הנהיגה

ריכוז אלכוהול בדם גדול מ-0.1% משפיע בצורה ישירה על יכולות הנהיגה, ככל שריכוז האלכוהול עולה כך ההשפעה על יכולות הנהיגה מחמירה. כשאתם מזמינים שירותי הסעות בראשון לציון אז אתם יכולים להימנע ממצב זה.

 

חלוקת קשב וריכוז

ריכוז אלכוהול גדול מ-0.5% משבש באופן חמור את יכולת חלוקת הקשב, הריכוז והמעקב. פגיעה ביכולות בסיסיות אלו הן הגורם ל-50% מסך תאונות הדרכים.

 

מה ההגדרה לסף השכרות בישראל?

החוקים בישראל מאפשרים לנהוג תחת השפעת אלכוהול נמוכה מריכוז של 0.05% אלכוהול בדם עבור כלל הנהגים. אך עם זאת, נהגים צעירים ונהגים ברכב מסחרי, מחויבים לעמוד ברף נמוך יותר של 0.01% אלכוהול בדם.

 

כמה זה בפועל?

תרגום מריכוז אלכוהול בדם לכמה בפועל מותר לשתות הוא הרבה יותר מסובך מכיוון שנתונים פיזיולוגים כגון: מין, משקל, גובה, ויכולת הכבד לפרק אלכוהול משתנים מאדם לאדם. כלל האצבע קובע שלכלל הנהגים אסור לשתות יותר משליש בירה או כוס יין ולנהגים צעירים או מסחריים אסור בכלל לצרוך אלכוהול ולנהוג. בכל אופן מומלץ לשתות לאחר או תוך כדי אכילה ולהמתין שעה מהרגע שסיימתם לצרוך אלכוהול ועד הרגע בו אתם עולים על ההגה.

 

מה העונש הצפוי?

העונש המרבי הקבוע בחוק לנהג שחרג מסף השכרות הוא זימון למשפט, 10 נקודות, שלילה מנהלתית והשבתת הרכב במקום (נתון לשיקול דעת השוטר). בנוסף, סירוב לבדיקת נשיפה, שתן או דם שווה ערך לנהיגה בשכרות.

 

הבנו, לנהוג ולשתות זה לא טוב, מה הפתרון?

מצוין ששאלתם! האופציה הכי יעילה היא להימנע לגמרי מלהסתמך על נהג תורן שגם רוצה לחגוג לשמוח לשתות ולהנות. כדי להוציא את הנהג התורן מהמשוואה כדאי לארגן קבוצה של חברים שמגיעים לאירוע ולהזמין הסעות לאירועים בראשון לציון. כך כולם יוכלו לשתות ולהנות, אף אחד לא יסכן את רישיון הנהיגה שלו והכי חשוב,  אף אחד לא יסכן את החיים שלו, של היקרים לו או את הסביבה שלו!

 

הסעות לאירועים בראשון לציון הפתרון היעיל

אם נחשוב על זה שנייה, מעבר לעובדה ששכירת שירותי הסעה עדיפה על מנת שכל החברים ייהנו. נוסף ערך מוסף. ברכב הסעות לאירועים במרכז ממוצע קיימים 20 מקומות, המשמעות היא שרכב הסעה אחד מחליף ארבע רכבים על הכביש, 4 נהגים תורנים והרבה דלק. בפועל כאשר נוסעים לחתונה במקרה הטוב נוסעים זוג עד שלושה אנשים ברכב אחד.

בעצם מדובר על פתרון, בטיחותי, יעיל וגם יכול להיות חסכוני יותר. המלצה נוספת היא לשתף את הזוג הצעיר בתכנון שלכם, כך שייתכן ויתווספו אליכם אנשים נוספים (מוזיל את התענוג אף יותר). והכי חשוב אל תשכחו להנות!

הסעות לאירועים בראשון לציון

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן