fbpx

הסעות לאירועים ברחובות

מתכננים חתונה או אירוע אחר ברחובות? יש לכם הרבה אורחים המגיעים מרחוק? הזמינו הסעה לאירוע, שתקל על האורחים שלכם ותאפשר להם הגעה בטוחה. המאמר יעסוק בכל מה שצריך לדעת על הסעות לאירועים ברחובות.

 

מדוע צריך להזמין הסעה לחתונה ברחובות?

החתונה שלכם היא אירוע חד פעמי שלא בטוח שתעברו אותו שוב. ברגעים השמחים הללו אתם רוצים לשתף את יקירכם על מנת שישמחו בשמחתכם. אך לא כל האורחים יכולים לנהוג ולא כולם מגיעים מהמרכז. על מנת שכל האורחים יגיעו, מבוגרים וצעירים כאחד, הסעות לאירועים היא הפתרון הטוב ביותר להשתתפות בחתונה שלכם.

 

האם הסעות לאירועים ברחובות זוהי הוצאה יקרה?

לקראת החתונה ישנן לא מעט הוצאות ולכן יש לבנות תקציב ולתכנן את הפרטים הקטנים. השקעתם באולם או בגן אירועים, בקייטרינג, די ג'י, אטרקציות, שמלת כלה, תסרוקת ועוד. לא תשקיעו עוד קצת למען האורחים המתגוררים רחוק? כשהאורחים יגיעו לחתונה הם יביאו מתנות שיתקזזו עם ההוצאות שלכם, אז זוהי לא ממש הוצאה. כדי לסבר את האוזן הסעה מבאר שבע לרחובות באוטובוס תעלה בין 2,000-2,400 ₪, השכרת מיניבוס בין 700-1,400 ₪ תלוי מאיזה אזור. כך שההוצאה אינה בשמיים. אוטובוס מכיל עד 65 איש ומיניבוס עד 20 איש. בדקו כמה אורחים זקוקים להסעה ומאלו אזורים בארץ ועשו את החשבון שלכם.

 

האיכות חשובה מהמחיר

גם אם המחיר יקר יותר זה שווה את ההוצאה כי אם תחלקו זאת בין מספר האורחים שזקוקים להסעה, תגלו שהעלות עבור כל אחד היא מינימלית. אך המחיר הוא לא מה שקובע את ההסעה שתזמינו. האיכות חשובה לא פחות ואף יותר. האורחים שלכם חשובים לכם ואתם צריכים לדאוג שיגיעו בבטחה לאירוע. לפיכך, אוטובוס או מיניבוס אותם תזמינו צריכים להיות מקסימום 10 שנים על הכביש, מתוחזקים ותקינים. כלי הרכב חייבים להיות רשומים לפי התקנות של משרד התחבורה, והחברה צריכה להעסיק נהגים המורשים לנהוג בכלי רכב כאלו.

 

כיצד תחסכו לאורחים שלכם?

האורחים שלכם ייהנו מהשירות ויוקירו את ההתחשבות שלכם. הם לא יצטרכו לנהוג מרחק רב ולהתעייף, לא להוציא כסף על דלק או להיות תלויים בתחבורה הציבורית. הם לא יצטרכו לחפש מקום חנייה ויוכלו לבלות עד מאוחר באירוע שלכם. ההסעה שתזמינו עבורם תעודד אותם יותר להגיע לאירוע. הם גם יוכלו לשתות קצת ולהסיר דאגות מנהיגה בשכרות ובכך גם למנוע תאונה.

 

בדקו מראש את זמינות ההסעות

אל תחכו לרגע האחרון כדי להזמין הסעה עבור האורחים. כפי שתכנון חתונה אורך זמן רב, כך גם זמינות שירותי ההסעה ולכן מומלץ להזמין אותה כחודש לפני האירוע. ישנם אירועים לאנשים נוספים ברחובות שגם הם מזמינים הסעות, לכן חשוב לשריין מבעוד מועד את התאריך הרצוי. הכינו רשימה של אלו הזקוקים להסעה ומאיזה אזור הם. בדרך כלל רצוי שתהיה נקודת איסוף אחת, אך ניתן לאסוף מעוד נקודות אנשים על הדרך. תכננו ביחד עם נציג חברת ההסעות את השעות בהן האוטובוס יאסוף את האורחים ואת שעת החזרה כדי שתהיה שקיפות מלאה.

 

הסעות לאירועים ברחובות

 

מה עוד חשוב לדעת על הסעות לאירועים ברחובות?

בקשו לקבל מידע על הנהג. האם הוא מורשה לנהוג באוטובוס עם כמות גדולה של אנשים, האם הוא מכיר את הדרכים ויוכל להימנע מפקקים וכן הלאה. בקשו לדעת אם המזגן וחגורות הבטיחות באוטובוס תקינות ואם עבר טיפולים. חשוב שלחברה יהיה אוטובוס חילופי במקרה של תקלה. ביום האירוע מנו את אחד החברים שלכם להיות אחראי על רשימת הנוסעים בה יהיו גם מספרי הטלפון שלהם כדי ליצור קשר ולבדוק שעלו להסעה. אותו חבר יתנהל גם מול חברת ההסעות באותו היום ולכן חשוב שידע את כל הפרטים.

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן