fbpx

הסעות לאירועים בתל אביב

תל אביב היא העיר מספר 1 במדינת ישראל, והיא מהווה מוקד עלייה לרגל עבור רבים. אותם אנשים רוצים לטעום מהעיר שמציעה מאות מסעדות בסגנונות שונים ומשונים, ברים בכל פינה עם הפי האוורים כיפים ונוחים לכל כיס ואפילו להנות מסיור לילי רגלי בשדרות רוטשילד. עוד אחד מהדברים הבולטים בתל אביב הוא שיש בה המון אולמות וגני אירועים שמאפשרים קיום של חתונות, בר או בת מצוות, בריתות והשקות מכל הסוגים. אם אתם מקיימים את אחד האירועים האלו או כל אירוע אחר בתל אביב, כדאי שתכירו חברות שמספקות שיקות הסעות לאירועים בתל אביב שיוכלו לסייע לכם לדאוג שכל האורחים שלכם עומדים להגיע – מכל קצה שממנו הם מגיעים.

3 יתרונות של מיניבוס הסעות לאירועים בתל אביב

בחירה במיניבוס היא בחירה שצריכה לנבוע מתוך שיקולים כמו מספר האורחים, קומפקטיות ונוחות. אם בחרתם במיניבוס, תדעו שיש לו כמה יתרונות שיבואו לטובתכם ברגע האמת:
1. כשמדובר באירוע משפחתי, אין כמו תחושת האינטימיות שנלווית לנסיעה במיניבוס – רכב קטן מצד אחד אך מכיל כמות אורחים גדולה של עד 30 איש מצד שני.
2. למה לשלם כל כך הרבה? בחירה במיניבוס להסעות לאירועים היא הבחירה המשתלמת גם מבחינה כלכלית, במיוחד אם אין לכם צורך אמיתי ברכב גדול יותר כמו אוטובוס, לדוגמה. חיסכון בעלויות של הסעות לאירועים הוא חשוב היות וגם כך האירוע העמיד אתכם בפני הוצאות גדולות, אז אם אפשר לחסוך קצת – המיניבוס לגמרי מאפשר לכם את זה.
3. "מצטער, אני לא עובר פה" – אחת הבעיות הגדולות עם אוטובוסים הן שהם לא מצליחים להיכנס לכל מקום. היות ואירועים בתל אביב יכולים להתרחש גם במרחבים פתוחים אך גם בסמטאות קטנות וצפופות, מיניבוס הוא הפתרון המושלם שיכול להיכנס לכל מקום שרק תרצו.

מה המחיר להשכרת מיניבוס הסעות לאירועים?

השכרת מיניבוס הסעות לאירועים יכולה להתחלק לכמה חלקים: תוכלו לשכור מיניבוס הסעות לאירועים להסעה בתוך העיר שתסתכם בדרך כלל בטווח שנע בין כ-450 ש"ח לכ-800 ש"ח או שתוכלו לשכור מיניבוס הסעות לאירועים עם כמה נקודות איסוף וכמה נקודות פיזור ואז העלות תגיע לטווח של בין כ-1,200 ש"ח לכ-2,000 ש"ח.

לאילו סוגי אירועים מתאימה השכרת מיניבוס?

בתור ישראלים אנחנו מוצאים המון סיבות למסיבות לאורך הזמן, ולכן השכרת מיניבוס מתאימה כל סוג אירוע שרק תחשבו עליו. לדוגמה, אירועים גדולים כמו חתונות, חגיגת בר מצווה בכותל, השקות ועוד אירועים דומים הם אירועים קלאסיים להשכרת מיניבוס, אולם גם הסעות לאירועים אחרים כמו חגיגת יום הולדת ביתית או הסעה למסיבת בת מצווה יכולות להתאים להשכרת מיניבוס.

בנוסף, השכרת מיניבוס יכולה גם להתאים לטיולי משפחות או טיולים של תיירים כחלק או שלא כחלק מחברת תיירות, והנהגים יכולים לדאוג להגעה בטוחה של המטיילים ממקום המוצא למקום היעד ובחזרה. כמובן שטווח המחירים עבור השכרת מיניבוס יומית הוא גבוה יותר ממה שציינו, והוא יכול להגיע לבין כ-1,500 ש"ח ועד כ-3,000 ש"ח.

הסעות לאירועים בתל אביב

איך בוחרים מיניבוס לאירוע שלי? 4 טיפים שכדאי ליישם בזמן הבדיקה

בחירת מיניבוס יכולה להיעשות באופן אקראי, אבל כשמדובר על הסעות לאירועים ממש לא כדאי לקחת סיכון ולבחור בחברה הראשונה שקופצת עליכם מהחיפוש בגוגל. אתם רוצים לוודא שכל האורחים שלכם מגיעים בשלום ומקבלים חווית הסעה נעימה ורגועה, ולכן כדי לבחור מיניבוס בצורה מושכלת כדאי להקפיד וליישם את הטיפים הבאים:

1. בחירה בחברה שפעילה בשוק ההסעות במשך כמה וכמה שנים תוכל להבטיח שמדובר על חברה שיודעת מה היא עושה ומחזיקה במיטב הנהגים הטובים ביותר, המוסמכים לביצוע הסעות לאירועים.

2. איסוף המלצות – אין לוותר על השלב הקריטי הזה! ככל שתמצאו יותר המלצות חיוביות על החברה, מטעם מכרים או ברשתות החברתיות, כך תוכלו לקבל חווית שירות ראשונית מטעם אותם האנשים ולהשליך אותה גם על החוויה אותה אתם צפויים לקבל.

3. שירות – חשוב לקבל חוות דעת של אחרים, אבל חשוב גם להתנסות בעצמכם. הרימו טלפון או קבעו פגישה ותוכלו להרגיש מנציגי השירות האם מדובר על חברה נעימה ומקצועית או דווקא על חברה לחוצה עם שירות לא טוב.

4. מחיר הוגן – שימו לב שאתם לא מקבלים הצעת מחיר מופרכת, שלא תואמת את הצרכים והרצונות שלכם.

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן