fbpx

הסעות ילדים בתל אביב

ברגע שהילד או הילדה שלנו מגיעים אל העולם, אנחנו מרגישים כאילו מדובר כאן על האוצר הכי יקר שהיקום יכל היה לתת לנו. אנחנו רוצים לשמור ולהגן עליהם מכל פגע, להיות שם לצידם בכל רגע ביום ולוודא ששום דבר רע לא נגרם להם – מהשריטה הכי קטנה על כף היד ועד הדברים החמורים יותר. הרצון להגן עליהם בא לידי ביטוי בכל מיני דרכים, ואם לא אנחנו אלו שנמצאים שם לידם – אנחנו רוצים לעשות הכל כדי להבטיח שמי שכן נמצא איתם יגונן וישמור עליהם. לכן, בחירה בחברה של הסעות ילדים היא אחת ההחלטות הכי חשובות שתעשו בחיים.

3 יתרונות של מיניבוס עבור הסעות ילדים

הסעות ילדים יכולות להתבצע במגוון רכבים – מוניות פרטיות של עד 4 ילדים בהסעה, מיניבוס של עד 25 ילדים בהסעה ואפילו אוטובוס של 50 ילדים בהסעה. להסעות ילדים באמצעות מיניבוס יש כמה וכמה יתרונות שכדאי להכיר:

1. כמות ילדים קטנה יחסית שניתן לשלוט בנמצאים בה ולבצע בקרה מחושבת.
2. היכרות אישית בין הילדים לבין הנהג.
3. איסוף של פחות ילדים – פחות סיכוי לאיחורים ויותר סיכוי להגעה בזמן גם אל מיקום האיסוף וגם אל מיקום היעד הסופי.

כמה עולה הסעות ילדים במיניבוס?

הסעות ילדים במיניבוס מביאות איתן מחירים שמשתנים בהתאם לכמה וכמה גורמים. הסעות ילדים יכולות להתרחש בתוך העיר, יכולות להתרחש בצורה בין עירונית ויכולות גם להתפרש על פני היקף שעות שונה. ככלל, מדובר כאן על מחיר של כ-600 ש"ח עבור שירות הסעות ילדים בין עירונית, אולם הטווח הרחב יותר נע בין כ-450 ש"ח לבין 800 ש"ח עבור שירות הסעות ילדים כללי.

לאילו אירועים המיניבוס מתאים?

הסעות ילדים הן רק אחד מהצרכים שלשמם ניתן לשכור מיניבוס. המיניבוס יכול לשרת אתכם לעוד אירועים רבים אחרים: הסעה לחתונות, הסעה לבר או בת מצוות, יום טיול עם נהג מיניבוס צמוד, הסעת קבוצת תיירים מנמל התעופה בן גוריון ועד בית המלון שבו הם עומדים ללון ועוד.

היות והמיניבוס מכיל בין 10 ל-30 מקומות, הוא מתאים למגוון צרכים ויכול להתאים את עצמו לקבוצות קטנות או גדולות בהתאם. במיוחד בתקופות כמו התקופה הנוכחית שבה מדינת ישראל עדיין נאבקת מדי יום ביומו עם נגיף הקורונה שהולך ומתפשט מרגע לרגע, מיניבוס יכול להיות רלוונטי אפילו יותר משום שהוא מהווה מקום בטיחותי שניתן ליצור בו מרחק סביר בין הנוסעים.

4 טיפים לאיך בוחרים מיניבוס

בחירת מיניבוס גם היא משימה שעומדת בפני עצמה, כיוון שבמדינת ישראל קיימות המון חברות שמציעות שירותי הסעות כאלו ואחרים. לכן, החלטנו לכתוב לכם 4 טיפים שיעזרו לכם לבחור מיניבוס בחוכמה:

בחרו בחברה ותיקה שפועלת כבר כמה שנים בתחום

זה נכון שצריך לתת הזדמנות גם לעסקים חדשים, אבל בכל הקשור בהסעות ילדים אנחנו בטוחים שאין לכם שום כוונה להפוך אותם לשפני ניסיון רק בשם נתינת ההזדמנות. חברה ותיקה שמספקת שירותי הסעות כבר במשך שנים תוכל להבטיח לכם מקצועיות וניסיון, וכמובן תוכלו לסמוך על זה שיש לכם למי לפנות במידה ותתקלו בתקלה כלשהי, עם מוקד שירות לקוחות זמין ומקצועי.

המלצות, המלצות ועוד פעם המלצות

בחירה חכמה בחברת הסעות ילדים באמצעות מיניבוס נעשית תוך סקירת כל האפשרויות ואיסוף אינטנסיבי של המלצות על החברה. אספו המלצות דרך האינטרנט, דרך הרשתות החברתיות וכמובן שאלו גם בני משפחה וחברים האם הם מכירים את החברה שאותה אתם בוחנים. במידה ותקבלו המלצות חמות – תוכלו להיות בטוחים שאתם בדרך לעשות את הבחירה הנכונה.

מחיר הוגן

שתדעו שלא עובדים עליכם. כתבנו לכם כאן למעלה את הטווח שלו אתם אמורים לצפות בזמן השכרת מיניבוס להסעות ילדים ולצרכים שונים אחרים, אז תשימו לב היטב שאתם בוחרים בחברה שעומדת בטווח הזה ולא חורגת ממנו, לפחות לא בהרבה. חברה שנותנת לכם הצעת מחיר נמוכה או גבוהה באופן קיצוני מהטווח הכתוב – היא חברה שכדאי להרים גבה לגביה ואף לוותר על השירות שלה.

שירות אדיב זה כל הסיפור

לפני שאתם בוחרים, וודאו שאתם מקיימים שיחת טלפון או פגישה עם נציגי החברה המיועדת. רק כאשר תתקלו בחיוך ובשירות נעים, תוכלו להבין שהחברה היא גם מקצועית וגם נעימה. בהצלחה!

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן