fbpx

הסעות ילדים במרכז

כל הורה יודה ויגיד שהבטיחות (הנפשית הפיזית) של ילדיהם הינה הדבר החשוב להם ביותר. אך, בעולם בו אנו חיים, אין לנו אפשרות לשמור עליהם בכל רגע נתון ולכן אנחנו צריכים לדעת שהם מוגנים בבית הספר, בחוג, אצל החברים וגם בדרכים. לא תמיד תהיה לנו את האפשרות להסיע אותם לכל מקום ולכן טוב לדעת שיש שירותי הסעות מקצועיים שניתן לסמוך עליהם.

 

הסעת ילדים במרכז לבית הספר

בשכונות שונות בערים הגדולות ומועצות אזוריות רבות, ילדים רבים, לומדים בבתי ספר או גנים המרוחקים ק"מ רבים מביתם. הסיבות לכך יכולות להיות מרובות: בחירת בית ספר על פי אידיאולוגיה (למשל בית ספר דתי), מספר קטן של ילדים המתגוררים באותו ישוב, או בחירה אישית של ההורים.

במקרים אלו, הילדים אינם יכולים להגיע בכוחות עצמם לבית הספר ונדרשים להסעה. חלק מההורים אינם יכולים לבצע את ההסעה הזו, בגלל חוסר זמן או כי אין בבעלותם רכב פרטי. בדיוק בשביל זה קיימים מערכי הסעות לבתי הספר והגנים.

 

מתי מגיע לילדים הסעה ומתי לא?

בחלק מהמקרים ההסעה נכללת במחיר הגן (למשל בגנים פרטיים) ובחלק מהמקרים המועצה האזורית מחויבת על פי חוק לספק לאותם ילדים את ההסעה לה הם נדרשים. על פי לשון החוק, הסעות ניתנות לתלמידים עד כיתה ד' המתגוררים במרחק של לפחות 2 ק"מ מבית הספר ולתלמידים מכיתה ה' המתגוררים במרחק העולה על 3 ק"מ מבית הספר בו הם לומדים.

 

הסעות ילדים במרכז לחוגים

מלבד מערכת החינוך הפורמלי אותה מספקת מערכת החינוך בישראל, קיימים בכל עיר, חוגים רבים ומגוונים. החל מחוגי ספורט (כמו כדורגל, ריקוד, שחיה, שייט, טניס וגלישה) ועד חוגי העשרה ומצוינות (כמו שחמט, שיעורים מתקדמים בשפות, שיעורי מדעים ומוסיקה).

למרות המגוון הרחב שקיים, במקרים רבים החוגים אינם נמצאים במרחק הליכה מבית הספר או בית המגורים של הילד. גם כאן, הורים רבים אינם יכולים לספק את ההסעה הנדרשת לילדיהם ואף לעיתים נאלצים לוותר על חוג מיוחד בגלל המרחק שלו. בדיוק לצורך כך קיימות הסעות ילדים לחוגים לכל גילאי הילדים. ההסעות ילדים במרכז יכולות להיות מבית הספר או מבית הילד.

 

הסעה לטיולים

מי לא מכיר את ההתרגשות של הילדים מהטיול השנתי שלהם, כבר ביסודי הכרנו את ההתרגשות וההתלהבות הזו. גם לאירוע משמח זה נדרש למצוא הסעה מתאימה, בטיחותית, עם נהג שמצד אחד יהיה אחראי מאוד (לא נוסעים לפני שכולם חגורים) ומנגד קצת חברמן שיקבל את הילדים עם חיוך והרבה אהבה.

 

הסעות מיוחדות

בשעה טובה ומוצלחת ילדכם הגיע לגיל המצווה והנה החלו להם כל חגיגות בנות ובני המצווה בכיתתו. ניתן בקלות לארגן הסעה לכל ילדי הכיתה, כך שאף הורה לא יאלץ לפספס שעות עבודה או לחפש סידור מתאים.

ניתן למצוא הסעות קטנות לעד 10 ילדים או הסעות גדולות יותר. בכל מקרה כך תדעו שכל הילדים נוסעים ומגיעים יחדיו, מלבד הנוחות הגדולה לכם, גם מדובר בחוויה מעצימה וכיפית לילדים שמרגישים בוגרים ואחראים.

 

הסעות ילדים במרכז עם צרכים מיוחדים

המסגרות הקיימות לילדים בעלי צרכים מיוחדים הן מעטות מדי, לכן רבים מההורים נדרשים להסתמך על הסעות מאורגנות. להסעות אלו יש חשיבות מטורפת עבור הילדים. לעיתים החוויה של הנסיעה יכולה להיות מפחידה או מרגשת מדי ולכן הילד עשוי להתפרע, להיבהל או לבכות.

לכן בבחירה של הסעות מהסוג יש לוודא שמדובר על צוות אשר עבר הכשרה מתאימה לטיפול בילדים עם צרכים מיוחדים. כמו כן, יש לוודא שקיימים כל הכלים הנדרשים ברכב ההסעה, למשל מעלון לצורך העלאת כסאות גלגלים.

 

חשוב לדעת שיש למי לפנות

הילדים שלנו הם הדבר היקר לנו ביותר ולכן חשוב לבחור חברת הסעות עם המלצות רבות ותעודות המראות על התאמת הרכבים שלהם להסעת ילדים. כמו כן, צריך לדעת תמיד למי ניתן לפנות בכל בעיה ועניין, כך נוכל להיות בטוחים הרבה יותר כשאנחנו שולחים את ילדנו.

הסעות ילדים במרכז

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן