fbpx

הסעות ילדים בנס ציונה

עיריות ורשויות מקומיות מחויבות להסעות ילדים רק כאשר אין דרך להגיע למוסד החינוכי בתחבורה ציבורית. בשל עובדה זו, הורים שילדיהם אינם זכאים להסעה, מתארגנים באופן ספונטני ושוכרים שירותי הסעות. המאמר יפרט מי זכאי להסעות מסובסדות, כיצד אפשר לעשות זאת לבד ומה צריך לבדוק.

 

 הסעות ילדים בנס ציונה למוסדות חינוך

יישובים בהם אין תחבורה ציבורית למוסדות החינוך באזור נס ציונה ובערים אחרות, מקבלים מימון להסעות על ידי משרד החינוך. אם יש תחבורה ציבורית, הרשות המקומית מסבסדת כרטיסיות לזכאים. במקומות מסוימים להם משרד החינוך לא נותן זכאות להסעות, הרשות המקומית מסייעת בתשלום מלא או חלקי עבור ההסעות.

 

מי רשאי לקבל הסעות למוסד החינוכי?

תלמידים בחינוך חובה זכאים להסעות ותלמידים בעל יסודי רק במידה והמוסד החינוכי ממוקם מחוץ ליישוב שלהם. במועצות אזוריות זכאים גם תלמידים עד כיתה י"ב. תלמידים עם צרכים מיוחדים זכאים בעל-יסודי להסעות רק אם המוסד החינוכי מחוץ ליישוב שלהם. תלמידים מחוננים, תלמידי פנימיות או משפחות אומנות, זכאים בכל גיל להסעות.

לבתי ספר ניסויים או ממלכתיים-דתיים עם הפרדה מגדרית, אין זכאות להסעות. בבתי ספר מקצועיים כמו אורט תעשייה אווירית הממומנים על ידי משרד החינוך, משרד העבודה ואורט, יש לתלמידי העל יסודי הסעות הממומנות בהשתתפות כל הגורמים.

 

כיצד זה עובד?

בכל שנה יש לחדש את הזכאות להשתתפות בהסעות. המוסד החינוכי חייב לבנות מערכת שעות שתהיה תואמת להסעות הן בהגעה והן באיסוף. יכולות להיות מספר נקודות איסוף במידה ויש כמה הסעות ילדים בנס ציונה למוסד החינוכי, אך לאוטובוס אחד רצוי שתהיה רק נקודת איסוף אחת.

 

 במידה ולא זכאים – איך אפשר לעשות זאת לבד?

הורים שילדיהם אינם זכאים להסעות יכולים להתארגן ולהזמין הסעות פרטיות. עם זאת חשוב להקפיד על כללי משרד החינוך ולעמוד על אותן דרישות כמו: שלט "הסעות ילדים" בחזית ומאחורי ההסעה, איסור עמידה במהלך הנסיעה, פנסים המוארים בזמן ההורדה והאיסוף המתריעים נהגים אחרים, ירידה רק מהדלת הקדמית ומצד ימין של הרחוב סמוך למוסד החינוכי וללא חציית כביש.

יש לבדוק שלחברת ההסעות רישיונות תקפים, ביטוח חובה ומקיף וביטוח הסעה בשכר. הנהג חייב להיות מוסמך ובעל רישיון להסעת ילדים, ללא עבר פלילי או רישום תעבורתי. העלויות יחולקו בין ההורים ויהיה נציג שינהל את התקשורת מול חברת ההסעות.

 

כיצד תדעו לבחור בחברת הסעות טובה?

הסעות ילדים במרכז הן דוגמה טובה לאיכות של חברת הסעות. הם בעלי ניסיון בעבודה עם ילדים והקפדה יתרה על כללי הבטיחות.

הנהגים מקצועניים, נוסעים לפי המהירות המותרת, מקפידים על חגורות בטיחות וביחד עם זאת אדיבים ונחמדים. לחברה אוטובוסים שעוברים טיפולים שוטפים ואוטובוסים חילופיים לעת הצורך. כל הרכבים עומדים בתו התקן המחמיר של משרד התחבורה וממוזגים.

 

כיצד נקבעת עלות ההסעות?

עלות ההסעות נקבעת על פי התקופה בה זקוקים להן, על פי המרחק, מספר הילדים והגיל שלהם. חשוב להשוות מחירים אך אין לוותר על האיכות. בדקו לאילו חברות מתחברת הרשות המקומית ובדקו אם נותרו להן אוטובוסים בתקופת הלימודים להסעות. במידה והן לא זמינות, בקשו המלצות או חפשו באתרי האינטרנט הסעות ילדים בנס ציונה.

החברה חייבת לעמוד בכל הקריטריונים שהוזכרו, לשמור על הבטיחות של ילדיכם ולעמוד בלוחות הזמנים. חברה מקצועית תדע להפעיל מערך הסעות מיומן ואמין, כך שתוכלו להיות רגועים שילדיכם יגיעו ויחזרו בבטחה מהמוסד החינוכי.

 

הסעות ילדים בנס ציונה לצהרונים

בשל העובדה שניתן לקבוע כמה נקודות איסוף והורדה ע"י חברת הסעות ילדים בנס ציונה והן צריכות להיות קבועות, ילדים הממשיכים לצהרונים יוכלו לרדת בנקודות הקרובות אליהם, בתנאי שיחכו להם מבוגרים שיקבלו את פניהם.

הסעות ילדים בנס ציונה

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן