fbpx

הסעות ילדים בבת ים

הסעת הילדים שלנו לבית הספר, לחוגים, לחברים, ימי הולדת ועוד ועוד ועוד, יכולה להיות משימה לא פשוטה, בעיקר אם מדובר על משפחה בעלת רכב אחד ומספר ילדים. לכן, לעיתים קרובות בחירה דווקא בהסעות מאורגנות יכולות להיות ההחלטה והבחירה הטובה ביותר.

 

הסעות ילדים בבת ים – בית הספר

מי מאיתנו לא מכיר את הפקק הנוראי שנוצר ברחוב (הצר מדי) שבו נמצא בית הספר/ הגן של הילד? ושלא נדבר על הפקק המטורף שנוצר בדיוק ביציאה מהעיר, ואם נוסעים לכיוון מרכז הארץ אז הפקק נגמר רק בחניון של העבודה שלכם.

במקום להסיע את הילדים למסגרות השונות שלהם, ניתן להשתמש בהסעות מאורגנות. כל הרשויות המקומיות מחויבות על פי החוק להקים מערך הסעה רלוונטי ומתאים לכל תלמידי מערכת החינוך בבית הספר.

אותו חוק גם קובע בתוכו את הסבסוד לו זכאיים ההורים. הסבסוד תלוי בגיל הילד ובמאחר מבית התלמיד ועד לבית הספר.

נוסף לנוחות הגדולה שהסעות אלו מעניקות להורים, הן מאפשרות לילדים להתחבר עם ילדים נוספים, בין אם הם בשכבות או כיתות שונות מהם. וכל זאת עם הידיעה שהילד יגיע בזמן ובשלום לבית הספר.

 

גני ילדים

בנוגע לגני הילדים הסיפור הוא מעט שונה. ישנם שני הבדלים עיקריים, הראשון קשור בעובדה שבכל שכונת מגורים קיימים מספר גנים אשר אמורים להתאים לכמות הילדים הנמצאת באותו האזור.

ההבדל השני הינו העובדה שגנים עד גיל 3 אינם נמצאים תחת חוק חינוך חובה ולכן נחשבים לפרטיים. רבים מהגנים הפרטיים מקיימים גם הם מערך הסעות המאפשר להורה את השקט שבידיעה שילדו יגיע בבטחה לגן הילדים.

 

הסעות ילדים בבת ים  – חוגים

לעומת בתי הספר והגנים שנמצאים תחת חוק חינוך חובה, החוגים מוגדרים בתור חינוך בלתי פורמלי. כיום קיים מגוון רחב מאוד של חוגים והם כוללים בתוכם גם חוגים המסובסדים על ידי העירייה וגם חוגים פרטיים.

במקרים רבים, החוג אליו תרשמו את ילדיכם יהיה במרחק של נסיעה מבית הספר/ביתכם ולכן תדרשו להסיע את ילדיכם ולאסוף אותם.

גם במקרים אלו הסעות ילדים בבת ים יכולות להיות הפתרון המושלם בשבילכם. בין אם מדובר על הסעה שאורגנה על ידי ההורים מאותו החוג או על ידי החוג עצמו, מדובר על פתרון יעיל וטוב אשר יחסוך לכם זמן רב.

 

תחבורה ציבורית

גם בשלבים בהם הילדים הופכים לבוגרים ואחראים מספיק בכדי להשתמש בתחבורה הציבורית בכדי להגיע ממקום למקום, לעיתים רבות יהיה עדיף להשתמש דווקא בהסעות מאורגנות. בעיקר כשמדובר על עיר עמוסה וסואנת כמו בת ימים (בעיקר בימים אלו של בניית התשתיות לרכבת הקלה).

נסיעה בתחבורה ציבורית עשויה לגרום לאיחורים של הילדים למסגרות, כמו כן, נסיעות מהסוג מוסיפות לרובד הדאגה של ההורים (ולעיתים גם של הילדים) ולכן אנו ממליצים לדאוג ליצור להם סביבה בטוחה יותר על ידי הסעות לילדים במרכז.

 

הסעות ילדים למסיבות ואירועים

מזל טוב, הילד שלכם הגיע לגיל מצוות, מעבר לעובדה שעליכם לתכנן את מסיבת בר/בת המצווה של ילדכם עצמם, זכרו שכל חבריהם לכיתה צפויים לקיים אירועים דומים.

אירועים מהסוג יתקיימו בדרך כלל במסעדות/אולמות/במקומות בילוי המרוחקים משכונת המגורים שלכם. וכמו בשאר הפעילויות היום יומיות של ילדכם, גם כאן תאלצו למצוא סידור ולהקפיץ בעצמכם או למצוא הורים אחרים אשר יוכלו להקפיץ את ילדיכם למסיבה.

מקרים אלו הינם מקרים קלאסיים בהם מותר ואף צריך לחשוב מחוץ לקופסה ופשוט להזמין הסעה כוללת לכל הילדים הנוסעים לאותו האירוע. אם אתם מארגני האירוע, ייתכן ותרצו לארגן זאת בעצמכם וכך להבטיח שגם קבוצות ילדים שאינן קשורות יוכלו לנסוע יחדיו, מדובר גם על חסכון כלכלי לכם וגם על אירוע מגבש לילדים אשר יגיע למסיבה עצמה כשהם כבר מכירים לכל הפחות ברמת השם.

הסעות ילדים בבת ים

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן