fbpx

מיניבוס להשכרה במרכז

מחפשים מיניבוס להשכרה? הגעת למקום הנכון. חברת טראפיק הסעות מציעה לכם שירותי השכרת מיניבוס עם נהג. השירות שלנו זמין 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. החברה שלו בעלת צי רכבים ביניהם מיניבוסים בכל הגדלים האפשריים כך שתוכלו לבחור את המיניבוס המתאים לכם.

החברה שלנו שמה דגש על שירות מקצועי ואדיב במקביל. הנהגים שלנו מנוסים ובעלי תודעת שירות גבוהה. אנחנו מספקים שירותי השכרת מיניבוסים עבור כל מטרה- מהשכרה לקבוצות קטנות למטרת טיולים, השכרה עבור הסעות תלמידים או עובדים וגם עבור הסעות לאירועים.

 

יתרונות בהשכרת מיניבוס במרכז

 

נוחות ונסיעה מהירה וקצרה

השכרת מיניבוס מאפשרת לכם לעשות על פי לוח הזמנים שלכם. אתם לא תלויים בתחבורה הציבורית שהרבה פעמים אינה עקבית ויכולה לשבש לנו את כל סדר היום. השכרת מיניבוס מאפשרת לכם לתכנן את כל הזמנים, משעת היציאה, מסלול הנסיעה, נקודות עצירה ושעת חזרה הביתה. ההסעה מביאה אתכם ליעד שאתם בחרתם בלי עיכובים ועיקופים מיותרים.

יתרון נוסף הוא הנוחות. השכרת מיניבוס עם נהג חוסכת ממכם את מטלת הנהיגה, כך שאתם חופשיים להינות מהדרך ולהגיע ליעד רעננים. בנוסף, הנהגים המנוסים שלנו דואגים לכך שהנסיעה תהיה חלקה ובטוחה. הנהגים שלנו נבחרו בקפידה ואתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים בטוחות.

 

מחיר מיניבוס להשכרה במרכז

מחירי ההסעה האמצעות מיניבוסים נקבעים על פי מספר קריטריונים. המרכזיים שבהם: גדול המיניבוס, מרחק הנסיעה וזמן ההשכרה- האם זאת השכרה למספר שעות, הלוך ושוב עם המתנה של הנהג וכדומה. בגלל הגורמים המשתנים קשה להתחייב למחיר קבוע, אבל כדי לתת לכם איזשהו מושג לגבי המחיר ניתן מספר דוגמאות למחירים:

מחיר השכרת מיניבוס ליום נע בין 1,000 ל-2,500 שקלים. כאשר מרחק הנסיעה המרבי הוא 200 ק"מ. אם המרחק גדול יותר המחיר יעלה. השכרת המיניבוס יכולה להיות גם לפי ק"מ או לפי שעות.

לדוגמה, מחיר השכרת מיניבוס ל-50 -100 ק"מ ינוע בין 600 שקלים ל-1500 שקלים.

חשוב לציין שאם יש לכם בקשות מיוחדות כמו נקודות עצירה וכדומה הם לא נכללות לרוב במחיר הסטנדרטי. כדי לקבל הצעת מחיר לנסיעה המסוימת שלכם פנו אלינו וניתן לכם הצעה משתלמת.

 

לאילו אירועים כדאי להשכיר מיניבוס במרכז

השכרת מיניבוס היא הדרך המשתלמת והיעילה ביותר להתנייד בנסיעות ארוכות.

כאשר אתם מתנהלים לבד בין אם זה על ידי הוצאה של מספר רכבים פרטיים או נסיעה בתחבורה הציבורית תמיד יש חסרונות רבים לכל אחד מהאפשרויות.

הוצאת רכבים פרטיים מצריכה הרבה נהגים תורנים, בזבוז רב של דלק, ובדרך כלל יש חוסר תיאום בין הרכבים שמפריע לסדר היום.

במקרה של תחבורה ציבורית, אתם תלויים בלוח זמנים שלרוב הוא לא אידיאלי, הרכבים בדרך כלל לא נוחים וישנים ולא תמיד קל להתנייד עם מטען בתחבורה הציבורית.

לכן, השכרת מיניבוס היא הפתרון האידיאלי. המיניבוס מאפשר לכם להתנייד כולם ביחד, לא תצטרכו נהג תורן, יש חיסכון אדיר בדלק ואתם מבלים את הנסיעה במיניבוס מתוחזק וחדיש עם כל האביזרים הנחוצים.

 

טיפים לבחירת מיניבוס להשכרה במרכז

מיניבוס להשכרה מהווה פתרון התניידות למספר רב של הסעות. בין אם זה הסעות תלמידים או הסעות לאירועים.

כשאתם בוחרים מיניבוס להשכרה חשוב להשתמש בשירותיה של חברה אמינה ומקצועית שיש לה את כל הרישיונות הנדרשים ושהרכבים שלה מתוחזקים באופן תדיר.

בנוסף, כדאי לשריין את ההזמנה שלכם כמה שיותר זמן מראש כדי לוודא שהמיניבוס שאתם צריכים זמין ושיש נהג פנוי.

בסופו של דבר, לא משנה לאיזו מטרה אתם שוכרים את המיניבוס הוא יקל על הנסיעה.

חברת הסעות במרכז

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן