fbpx

הסעות לנתב"ג מהמרכז

אתם גרים באזור המרכז והחלטתם, אחרי תקופה ארוכה של עבודה מאומצת, לצאת לחופשה? אתם נוסעים לחו"ל ממה בקרוב ורוצים ליהנות כבר מהרגע שבו אתם יוצאים מהבית? אם כך, כדאי שתדעו שאתם צודקים וזה אפשרי. איך עושים את זה? כל הפרטים במאמר שלפניכם.

האם כדאי לנסוע עם הרכב הפרטי לנתב"ג?

לפני שנים זו הייתה ברירת המחדל של רוב הישראלים ואפשר להבין מדוע. כשלוקחים את הרכב הפרטי אנחנו לא תלויים באף אחד, יכולים להגיע ליעד בקלות, לא צריכים להתאים את עצמנו לשעות הפעילות של התחבורה הציבורית וגם הדרך בחזרה יכולה להיות נוחה. עם זאת, האם עצרתם לחשוב על שאר המשמעויות של האופציה הזאת? ראשית, זה אומר, ברוב המקרים, שתצטרכו לנהוג בשעה מאוד לא נוחה כי הרבה מהטיסות יוצאות מנתב"ג לפנות בוקר.

לא כל אחד מאתנו יכול להתמודד עם נהיגה בחושך ובשעות הקטנות של הלילה, כך שברור מדוע זה לא תמיד יכול להתאים. שנית, אם תגיעו אם הרכב הפרטי שלכם, יהיה עליכם לחנות אותו בחניון של נתב"ג, ובהחלט יכול להיות שתשלמו על כך לא מעט. לכן כדאי שתדעו שאפשר גם אחרת ואת הרכב הפרטי שלכם אתם יכולים להשאיר בבית.

האם התחבורה הציבורית מהווה פתרון טוב?

האפשרות הנוספת שהרבה פעמים אנשים חושבים עליה כשהם רוצים להגיע באזור המרכז אל נתב"ג, היא לקחת רכבת או לבדוק אם יש אוטובוס שמתאים בזמנים. האמת היא, שגם במקרה הזה לא מדובר על בחירה נוחה. ראשית, בין אם אתם לוקחים אוטובוס ובין אם אתם לוקחים רכבת, יהיה עליכם לסחוב לאורך מרחק רב את המזוודות שלכם, וזה לא קל. שנית, באופציה של רכבת או אוטובוס יש תמיד הרבה מאוד בזבוז זמן ואז הנסיעה כולה מתארכת מאוד.

במקום לצאת בשעה שבאמת נוחה לכם תצטרכו להתאים את עצמכם לשעות הפעילות של רכבת ישראל, מה שיוביל לכך שבין הבית שלכם ובין היעד בחו"ל יעברו הרבה יותר מידי שעות. לכן, אם חשוב לכם להגיע רעננים ליעד ואם אתם לא רוצים להתעייף בדרך, וותרו גם על התחבורה הציבורית, כי היא לא תמיד מהווה פתרון נוח.

איך בכל זאת מגיעים לשדה התעופה?

ראיתם שרכב פרטי לא תמיד יכול להיות נוח וכך גם התחבורה הציבורית, מה שמוביל לשאלה: איך בכל זאת נוכל להגיע לשדה? רגע לפני שאתם כבר ממש מתייאשים ואפילו חושבים לוותר על הנסיעה, כדאי שתדעו: הפתרון שהיום עוד ועוד ישראלים בוחרים הוא להזמין מונית פרטית גדולה ונוחה. זה בכלל לא משנה איפה באזור המרכז אתם גרים, כי בין אם הנסיעה מהבית שלכם לנתב"ג לוקחת חצי שעה ובין אם היא לוקחת פחות זמן, מונית גדולה זו הבחירה הנכונה.

בצורה כזאת יש מי שלוקח לכם את המזוודות, מעמיס אותן על המונית ואתם נשענים אחורה ורק נהנים מהדרך. אתם לא צריכים לחשוב על שוב דבר, לא צריכים לנהוג בשעות מוזרות ולא צריכים להיות מוטרדים מחיפושי חניה. כמו כן, כדאי לדעת שיש היום גם מוניות גדולות במיוחד כך שאם אתם נוסעים עם הרבה אנשים, תוכלו להזמין מונית גדולה וליהנות כבר מהדרך לנתב"ג.

הסעות לנתבג מהמרכז שייקחו ויחזירו אתכם בשלום

מה שאתם באמת מוטרדים ממנו זו השאלה באיזו חברת הסעות לנתב"ג אתם רוצים לבחור? יצא לכם לשמוע סיפורים לא מאוד טובים על חברות כאלה ואחרות של הסעה? אפשר להבין את הדילמה שלכם. לכן כדאי שתדעו: חברת טראפיק היא הבחירה הכי טובה שיש. חברה זו זמינה עבור הלקוחות שלה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, כך שזה לא משנה מתי אתם רוצים להיות בנתב"ג. תמיד תוכלו להזמין מהחברה הזאת מונית גדולה ונוחה שתגיע, תיקח אתכם ותחזיר אתכם בשלום אחרי הטיול.

חברת טראפיק מעסיקה לא מעט נהגים מקצועיים ומנוסים, כך שגם מהבחינה הזאת תוכלו להיות רגועים. לפרטים והזמנות התקשרו למספר: 6804* או הזמינו את המונית הדרושה לכם ישירות אונליין באתר החברה. כל רכבי החברה, כולל המיניבוסים והאוטובוסים השונים, מתוחזקים בצורה מושלמת, כך שאין ספק שגם הדרך עצמה תהיה נעימה ביותר. הדרך שלכם לנתב"ג מביתכם באזור המרכז תהיה מהירה ונוחה, אז למה שלא תפנו אל חברת טראפיק עוד היום לקבת הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד?

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן