fbpx

הסעות לנתב"ג מהחרמון

אחת הסגולות הגדולות של מדינת ישראל הינה העובדה שיש לנו קצת מהכל. יש לנו מדבר, ים (שניים אפילו), ימה (או אגם, תלוי את מי שואלים), נחלים וצפון פורח ואפילו הר אחד מושלג (למשך חודשיים בשנה).

 

התיירות בארץ

התיירים הפוקדים את מדינת ישראל (בימים שאינם ימי קורונה) הינם מגוונים, הם מגיעים כמעט מכל רחבי העולם. לחלקם יש זיקה חמה לארץ ישראל בשל יהדותם והמצאות של משפחתם המורחבת כאן, חלקם מגיעים מדתות אחרות אשר גם הן רואות בארץ הקטנה שלנו כמקום קדוש. וכמובן שקיימים גם תיירים רבים אשר מגיעים לישראל לצורך חופשה וללא קשר לדת או אמונה.

 

אתרי התיירות האהובים

כפי שקיים מגוון רחב של תיירים אשר פוקדים את המדינה שלנו ומגיעים מסיבות מגוונות, כך גם אתרי התיירות אשר מעניינים ורלוונטיים להם הם רבים ושונים.

נופש בישראל יכול לכלול, בטן גב, באילת או תל אביב, נסיעה למקומות קדושים כמו ירושלים, יריחו, נצרת וטבריה וביקור באתרי טבע שונים. התרבות הישראלית כוללת בתוכה גם חיי לילה, מסעדות ושווקים שונים שבהחלט שווה לבקר בהם (גם למי שגר כאן מבטן ולידה).

 

ישראל, לא רק בקיץ

ישראל נחשבת ליעד תיירותי שווה מאוד, לא רק בחודשי הקיץ. תיירים רבים המגיעים בעיקר ממדינות קרות, ישמחו לבקר במדינה במהלך החורף, הנחשב אצלנו לקליל וקר הרבה פחות מאשר במדינות אירופה הקרה.

בתקופת החורף, קיום אטרקציות הקשורות באוויר הפתוח ובפרט נחלים וימים, יכול לסכן את המטיילים ולכן קיימות תקופות בהן נדרש להימנע מהן. מלבד אטרקציות רבות הנעשות במרחבים סגורים או כאלו המתקיימות באזורים היבשים יותר בישראל (כמו אילת למשל), קיימת גם אטרקציה שהיא ייחודית לחורף. הר החרמון המושלג.

 

החרמון

מדובר על ההר הגבוה ביותר בישראל והוא מתנוסס בגובה של 2,236 מטרים מעל פני הים (בחלקו הנמצא בישראל). בחודשי החורף מדובר על אחד האזורים היחידים בישראל בהם יורד (ונשאר) שלג באופן משמעותי. באתר החרמון ניתן ליהנות מהשלג, מעליה ברכבל, סקי וסיורים מודרכים באזורים.

למרות שרובנו חושבים על החרמון כאטרקציה המרכזית לחורף, היופי שלו אינו מתגמד גם בתקופת הקיץ החמה. יתרון גדול שלו בתור טיול בתקופה החמה, הינו כמובן, הגובה הרב אליו הוא מתנוסס. הדבר יוצר אקלים נעים ונוח לטיול גם בימי השרב החמים ביותר.

 

טיול משפחתי

אורחים רבים המגיעים לביקור משפחתי בישראל, ישמחו לקבל המלצה ועזרה מהמארחים שלהם על טיולים שווים וחוויות. אחת הבעיות בהגעה לחרמון, הינה המרחק מרוב אזורי הארץ, וכנראה שרובנו לא נרצה לשלוח את קרובי משפחתינו בתחבורה ציבורית לחרמון.

אחת האפשרויות הנוחות הינה שילוב החרמון ביום הטיסה חזור. בכך, ניתן להזמין לקרוביכם הסעות לנתב"ג מהחרמון באופן ישיר. השילוב הזה מאפשר למצות את היום האחרון לטיול בצורה הטובה ביותר. לכם ולהם זה מאפשר לדעת שמהטיול בקצה המרוחק ביותר במדינה, להגעה לנתב"ג יש מי שידאג בצורה טובה ובטוחה ע"י הסעות לנתב"ג מהצפון.

 

טיול מאורגן עם הסעות לנתב"ג מהחרמון

ארגון הסעה מהחרמון לנתב"ג יכולה להיות מצוינת גם למי שמתכנן טיול מאורגן לקבוצה גדולה. ניתן בצורה זו, לחלק את ימי הטיול ברחבי הארץ בצורה האופטימלית והנוחה ביותר. כך ניתן לשלב את הצפון הפורח בימים האחרונים של הטיול ואת המדבר ודרום הארץ בימים הראשונים.

שימו לב, שבהזמנת הסעות לנתב"ג מהחרמון ניתן לבחור ברכבים בגדלים שונים, החל ממוניות קטנות ל-10 אנשים ועד אוטובוסים גדולים.

 

סיום הטיול בצורה טובה ונוחה

בעניי סיום הטיול במדינת ישראל, דווקא בנקודה הקרירה והגובה ביותר, נותנת הרגשה של סיפוק גדול ומשאירה טעם רב של עוד.

הסעות לנתבג מהחרמון

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן