fbpx

הסעות לנתב"ג מתל אביב

בשעה טובה השמים נפתחו וניתן להתחיל לתכנן את החופשה הבאה (או ליישם את החופשה שבוטלה בשל מגפת הקורונה). יעד כבר יש, גם מלון בחרתם, רשימת האטרקציות הכי חשובות כבר שמורה בטלפון וכך גם כל המקומות שחובה לאכול בהם. אז מה נשאר (חוץ מלארוז), אההה כן, למצוא דרך להגיע לנתב"ג.

 

נסיעה ברכב הפרטי

הדרך הראשונה שעולה לכולנו לראש היא כמובן נסיעה באמצעות רכב פרטי. מדובר על הדרך המהירה ביותר וגם הגמישה ביותר. בגדול זו בהחלט דרך טובה, הבעיה מתחילה בכך שיש צורך להחנות את הרכב בחניון לטווח ארוך. והבעיה בכך היא המחיר, מדובר על 40 ₪ ליום, כך שלמשל טיול של 10 ימים יעלה לכם תוספת של 400 שקלים, זאת לא כולל הדלק שנדרש להגעה מתל אביב לנתב"ג.

כמובן שבנסיעה ברכב פרטי יש גם את עניין הפקקים. נדרש לצאת מספיק זמן מראש כדי לוודא שלא תתקעו באחד הפקקים הנוראיים באיילון. שימו לב שעבודות הרכבת הקלה והרחבת הכביש גורמים לעומסי תנועה כמעט בכל שעות היום.

 

נסיעה ברכבת

הדרך הטובה ביותר להימנע מהפקקים ומתשלום בחניון הינה הנסיעה ברכבת. בתל אביב קיימות 4 תחנות רכבת שונות ומכולן יוצאת הרכבת לכיוון נתב"ג. היתרון ברכבת הינה העובדה שהרכבת מגיעה ישירות לשדה התעופה ואין צורך בהחלפות.

אך יש לה גם שני חסרונות. הראשון הינה התדירות, במהלך היום התדירות מספקת ונוחה יחסית, אך בשעות הלילה ישנה רכבת פעם בשעה ובחלק מהימים אין רכבת כלל (שישי או בשל עבודות תשתית שונות).

החיסרון השני הינו הנוחות, ההגעה לרכבת בתל אביב יכולה להיות מסורבלת ולדרוש נסיעה באוטובוס, רכב פרטי או מונית. כמו כן, הנסיעה עם המזוודות (ושקיות הדיוטי פרי) יכולות להיות מאוד לא נוחות. בעיקר אם מדובר על שעות העומס.

 

הסעות לנתב"ג מתל אביב

אחת האפשרויות, שמשום מה רבים לא זוכרים בעת קבלת ההחלטה איך לנסוע. הינה הסעה מאורגנת לנתב"ג. ניתן לבחור הסעה בהתאם לכמות האנשים אשר מתוכננים לנוסע, לקבוע את השעה הרלוונטית ולנסוע ללא דאגות. הסעות לנתב"ג מתל אביב יגרמו לכם להגיע בזמן ובנוחות מקסימלית אל שדה התעופה. הסעות לנתב"ג מהמרכז כוללות שלל יתרונות וחשוב לשקול נסיעה עם חברה טובה כמו טראפיק הסעות.

 

יתרונות בהסעות לנתב"ג מתל אביב

בעיניי היתרון החשוב ביותר הינה העובדה שלא צריך לדאוג. הסעות לנתב"ג מתל אביב יגיעו עד אליכם הביתה, אוסף אתכם בשעה שנקבעה ואתם יכולים לשבת בכיסא ולהתחיל את החופשה שלכם כבר מעכשיו. לא צריך לדאוג לרכב בחניון או לרכבת שאולי תאחר.

היתרון נוסף הינה העובדה שניתן לחלוק את ההסעה. במידה ומדובר על קבוצה גדולה של חברים או על מספר משפחות אשר טסות להן יחדיו, ניתן לקבוע מספר נקודות איסוף ולנסוע כולם ביחד. מדובר על עיסוק מדהים לילדים בדרך, עזרה הדדית עם המזוודות והצ'ק אין וגם חסכון כלכלי.

היתרון האחרון אותו אציג הוא היתרון סביבתי ומשפיע בפועל כל משתמשי הכביש ואם נסתכל על מגמות אז גם על כל תושבי העיר. ככל שיותר אנשים ישתמשו בשירותי הסעות לנתב"ג מתל אביב ויחלקו אותן, כמות המכוניות בכביש תרד. הפקקים יקטנו וכך גם הזיהום הסביבתי.

ובנימה אופטימית זו, הזמינו הסעה לנתב"ג, התרווחו לכם בכיסא (כמובן עם חגורת בטיחות) והתחילו להנות מהחופשה שכל כך חיכיתם לה.

הסעות לאירועים

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן