fbpx

הסעות ילדים לחרמון

לחרמון אפשר לטייל בכל עונות השנה. בחורף נהנים מהשלג ובשאר השנה מטבע ומנופים עוצרי נשימה. אך כדי לנסוע עם ילדים חייבים להשכיר חברת הסעות המתמחה ומוסמכת לניידות ילדים ולכן יש להקפיד על מספר כללים. המאמר יפרט כיצד לבחור חברה מקצועית ואיזה שירות תקבלו.

 

נסיעה זולה לטיול המושלם לחרמון

משפחה מורחבת עם ילדים או תיכון פרטי המארגנים טיול לחרמון ומעוניינים בהסעה מרווחת ומפנקת, בטוחה ונוחה, ישיגו את החוויה האולטימטיבית לטיול מושלם. התארגנות במכוניות פרטיות היא אופציה, אך אינה משתלמת. טיול כיתתי בשבת למשפחות עם ילדים יתחלק מבחינת העלויות ויוזיל אותם. נסיעה לחרמון כרוכה בהוצאות רבות: כרטיסי כניסה, כרטיסים לרכבל, גלישת סקי, אוכל ושתייה. לפיכך, ההסעה תאפשר לכם להוזיל באופן משמעותי את הטיול.

 

שירות חברת הסעות לחרמון

חברת ההסעות תספק לכם אוטובוס מדגם חדיש ומפנק עם נהג אדיב וסימפטי המכיר את האזור. הנסיעה הארוכה מחייבת את בטיחותכם בעיקר עם הסעות ילדים. הנהג ינהג לפי כל חוקי התנועה ובמהירות המותרת, ידאג לעצור להתרעננות פעמיים במשך כל כיוון וידאג לנוחות שלכם. הכיסאות באוטובוס מרווחים, המזגן מחמם בחורף ומקרר בקיץ וחגורות הבטיחות תקינות וחזקות. האוטובוס מאפשר לכם להיות נינוחים, לשבת בנוחות ולנסוע ביחד. בניגוד לנסיעה עצמאית, תגיעו ביחד לחרמון ולא תצטרכו לחכות למאחרים. תוכלו לבחור בכל גודל של אוטובוס בהתאם למספר המשתתפים בכל משפחה. אתם תקבעו את לוח הזמנים, את נקודות האיסוף ואת האווירה באוטובוס.

 

איך תבחרו בהסעות ילדים לחרמון?

ישנן לא מעט חברות הסעה היוצאות לטיולים באוטובוסים או במיניבוסים לחרמון. ניתן להשוות בין החברות השונות, לבדוק מחירים וזמינות. אך כדי לבחור בחברה האמינה ביותר המתאימה לעבוד עם ילדים יש להקפיד על מספר כללים.

 

הכנה לחורף

אם אתם נוסעים בחורף לחרמון בדקו שחברת ההסעות עשתה לכלי הרכב שלה טיפולים וטסט עם הכנה לחורף. האוטובוסים צריכים להיות תקינים ובטיחותיים לאורך כל השנה עם תחזוקה מתאימה, אך בחורף הם צריכים הכנה נוספת. בדקו שהחברה מעסיקה נהגים המורשים להסיע ילדים. ברישיון הנהג כתוב כמה ילדים ובאיזה סוג רכב הנהג מוסמך להסיע. בדקו את הכללים שהנהיג משרד החינוך ופעלו באותה צורה.

 

מהם הכללים שיש להקפיד עליהם?

במשרד החינוך ישנן דרישות קפדניות שמפוקחות על ידיהם ומבוצעות באמצעות הרשות המקומית. משרד התחבורה הוא הגוף האחראי על הרישיונות ותקינות הרכבים. כאשר אתם שוכרים הסעה עם נהג באופן פרטי ויש איתכם ילדים הקפידו על ישיבה לאורך כל הנסיעה, חגורות בטיחות ואווירה טובה כדי שהנהג יוכל להתרכז בנהיגה.

 

גם הנהג מקפיד

בקשו מהחברה לשלוח נהג מנוסה שמורשה להסיע ילדים ונוהג לפי דרישות משרד החינוך. לדוגמה: מפעיל פנסים מהבהבים בעת ירידה ועליית הנוסעים לרכב, לא נוסע כשעומדים או מסתובבים באוטובוס, עוצר בצד ימין קרוב לכניסה לאתר החרמון וכן הלאה. חשוב שהנהג יגלה גמישות ויעצור גם לתצפית או ליד מסעדה, אך מומלץ לדעת מראש את כל התוכנית.

 

בניית תכנית מפורטת

תכנית הנסיעה לחרמון צריכה להיות מפורטת על גבי לוח זמנים. צריכים לקבוע מראש עם חברת ההסעות את שעת האיסוף, נקודות העצירה, היכן עוצרים להתרעננות, כמה זמן שוהים באתר החרמון ומהי שעת החזרה. יכולים להוסיף אופציה לעצירה במסעדה או תצפית, אך שזה יופיע בתכנית. לפי החוק לנהג מותר לעבוד 12 שעות, מתוכן 9 שעות נהיגה ו-4 שעות נהיגה רצופה. יש להקפיד על הכללים, אחרת רישיונו עלול להישלל. לכן נחוץ לעשות תכנית מפורטת ולתאם ציפיות עם הנהג והחברה.

הסעות ילדים לחרמון

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן