fbpx

מונית גדולה ברחובות

נסיעות ממקום למקום תמיד היוו מטרד, כשהתחבורה הציבורית לא טובה, והתחלופה העיקרית לנסוע היא דרך הרכב הפרטי שלכם והמשמעות היא לנהוג, הרבה אנשים ירגישו שאין באמת דרך טובה להתנייד היום בארץ ממקום למקום. אבל הבעיה העיקרית מתחילה כשאתם רוצים לנסוע לטיול בקבוצה ואתם יותר מ4 אנשים ברכב? איך עושים את זה? או אפילו אתם רוצים לנסוע עם החברים ליציאה באיזור רחובות ואתם מעוניינים לשתות ולא לנהוג או למצוא מישהו\י שיהיו מעוניינים להיות נהגים תורניים, מה הפיתרון במצב זה?

הפיתרון במצב זה הוא מונית גדולה ברחובות, מה היא מונית גדולה? מונית גדולה לרוב תחשב כמיניבוס או כאוטובוס שיכולים להכיל קבוצות של מעל 4 אנשים עד 50 אנשים ברכב אחד. אז אם אתם רוצים לצאת ברחובות בשביל להנות ולחגוג אנו ממליצים לכם להשתמש בחברת הסעות שנקראת חברת הסעות טראפיק. שלשמחתכם יש לה שלוחה גם ברחובות והיא מגיעה לכל מקום בארץ.

 

מה חשוב בבחירת מונית גדולה ברחובות דרך חברת הסעות?

 

תקציב

תעשו השוואות מחירים בין החברות השונות בשביל לראות מי הכי מתאימה לכם בתקציב שלכם.

 

מיקום

כשאתם בוחרים בחברת הסעות חשוב שתמצאו חברה שיש לה שלוחה באיזור מגורכם, כמו שכתבנו למעלה במידה ואתם מרחובות אתם יכולים להכנס לאתר של טראפיק הסעות ולראות מה הם מציעים.

 

זמינות

כשבוחרים חברת הסעות הזמינות היא אחד הקריטריונים החשובים ביותר. אתם מעוניינים שהחברה שאותה אתם משכירים תעבוד גם בשעות הקטנות של הלילה במידה ואלה השעות שאתם צריכים.

 

כמות אנשים

בררו תחילה כמה אנשים אתם אמורים להיות, המחירים ישתנו בין כמות לכמות ולא כל חברת הסעות מחזיקה ברשותה רכבים לכל כמות שונה של אנשים.

 

יוקרתיות

אם חשובה לכם יוקרתיות או רכבים כמו לימוזינות וכו', חפשו חברות המתמחות בדיוק בנושא זה, כמו שלא כל חברה מחזיקה רכבים שהם לכמות מסויימת של אנשים גם יכול להיות שהיא לא תחזיק רכבים יוקרתיים.

 

ביטחון

חשוב מאוד לבחור חברת הסעות אמינה וטובה שמחזיקה נהגים טובים שיקחו אתכם ויחזירו אתכם בשלום לביתכם.

 

מחיר עבור מונית גדולה ברחובות

המחירים במוניות גדולות משתנות כתלות בכמות האנשים ומאיפה אתם רוצים להגיע ולאן לנסוע. בנוסף יש אפשרות להוסיף כל מיני פיצרים למונית הגדולה כמו בחירת רכב יוקרתי יותר או אפילו אמצעיים טכנולוגיים טובים יותר במונית עצמה ולכן המחירים יכולים לנוע מעל 500 שקלים עבור מיניבוס לעד 20 אנשים ומעל 1500 שקלים עבור אוטובוס למעל 20 אנשים.

 

מונית גדולה, לאיזה אירועים כדי להזמין?

 

נסיעה משפחתית גדולה

אתם רוצים להפיק אירוע משפחתי גדול ורוצים לקחת אתכם גם את הסבא והסבתא שמזמן הפסיקו לנהוג או את הדודים עם הילדים וכו'. לשם כך מוניות גדולות נוצרו.

 

חתונה

מתחתנים בצפון אבל כל המשפחה מרחובות? או הפוך מתחתנים ברחובות אבל כל המשפחה מהצפון? מיניבוסים או אוטובוסים יוכלו לענות לכם על הרצון לאסוף את החוגגים שלכם ולקחת אותם לאירוע המיוחל בזמן.

 

נסיעה לנתבג

אומנם הנסיעה מרחובות לנתבג לא ארוכה כלל, אך הוספת המזוודות והתשלום לחניון בנתבג גורמת לתשלום בנסיעה במונית גדולה לכדאית ואף משתלמת יותר מאשר לעשות את הפרוצדורה בהגעה לנתבג.

 

הסעות עובדים\תלמידים

במידה ותרצו לארגן הסעות לעובדים שלכם או לתלמידים על בסיס יומי, חברות הסעות יכולות לתת שירות זה בכל שעות היממה. חברת טראפיק הסעות מתחייבת על דיוק ועל בטיחות כך שתוכלו להרגיש בנוח לתת לעובדיכם\ילדכם לעלות יום יום על ההסעה ולדעת שהם יגיעו ליעדם בשלום.

 

האם מונית גדולה עדיפה על תחבורה ציבורית?

התשובה הקצרה היא: תלוי.

והתשובה הארוכה היא זה תלוי בכמות האנשים שאיתכם. אם במידה ואתם קבוצה גדולה של אנשים השכרת רכב משירותי הסעות היא הפתרון הנכון והכדאי ביותר. ההסעה תבטיח לכם שתגיעו בזמן למקום חפציכם, ושלא תעברו בין מלא תחנות בדרך. בנוסף לא תצטרכו להתמודד עם הצפיפות ולהיות ליד אנשים שאתם לא מכירים או לא מעוניינים להכיר. תזכרו שחברת הסעות מספקת לכם שירות מהיר מדויק ובטוח ליעדכם לדוג' רחובות עם נהגים מקצועיים ואמינים, במגוון רחב של רכבים שונים, בין אם זה מונית גדולה במרכז – מיניבוס לבין אם זה אוטובוס.

מונית גדולה ברחובות

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן