fbpx

מונית גדולה בצפון

נסיעה בקבוצה גדולה לא משנה לאיזה מקום יכולה להיות מאוד קשה לנהגים ולנוסעים, עד כדי כך שלפעמים היא נראית כמו משימה בלתי אפשרית. עקב הבעיות הלוגיסטיות הרבות שצצות במהלך תכנון נסיעה כזאת, לפעמים נראה שהמטרה לא שווה את הטרחה.

טראפיק הסעות באה להציע לכם את הפתרון האידיאלי עבור מצבים מסוג זה והוא הזמנת מונית גדולה. החברה שלנו מספקת הסעות בכל הארץ וגם באזור הצפון כך שלא תצטרכו לדאוג אם אתם גרים רחוק או שהיעד שלכם רחוק- אנחנו נגיע אליכם.

 

יתרונות של מונית גדולה בצפון

מונית גדולה היא בעצם רכב הסעות המכיל לפחות 5-6 מקומות ישיבה. החברה שלנו מספקת הרבה מאוד סוגי רכבים בגדלים שונים שמכילים גם יותר מקומות ישיבה בהתאם לצורך. אם אתם מתכננים חופשה בצפון או צריכים הסעה באזור הצפון. אנחנו יכולים לספק לכם שירותי הסעה כדי להגיע לכל מקום. הזמנת מונית גדולה מאפשרת לכם להנות מנסיעה משותפת בלי צורך להתרכז בנהיגה. אם אתם לא מכירים את אזור הצפון שמתפרס על פני שטחים נרחבים אפשר ללכת לאיבוד מאוד בקלות. הנהגים שלנו מנוסים בדרכים ויביאו אתכם ליעד במינימום זמן.

כמו כן, מונית גדולה מאפשרת לכם להנות מנסיעה נעימה בכלי רכב מרווח ונוח המכיל את כל האביזרים הנחוצים כדי להעביר את הזמן בכיף כולל מיזוג אוויר, Wi-Fi ועוד. הזמנת מונית גדולה חוסכת ממכם את כל הבעיות הלוגיסטיות שיכולות לצוץ בין אם אתם מסתמכים על רכבים פרטיים או תחבורה ציבורית. אנחנו מתאימים את לוח הזמנים לפי דרישתכם, אתם חוסכים הוצאה נכבדת של דלק ואף אחד לא ייפרד מהקבוצה בשום שלב. הזמנת מונית גדולה גם חוסכת לכם הרבה מאוד זמן שיכולתם לבלות על אוטובוסים ישנים של התחבורה הציבורית. לוח הזמנים ומסלולי הנסיעה של התחבורה הציבורית בארץ הם לא ממש חסכוניים בזמן בלשון המעטה. לפחות עד שיתקנו זאת תוכלו להיעזר בשירותנו.

 

מחיר הזמנת מונית גדולה בצפון

מחיר הזמנת מונית גדולה נע על טווח רחב מאוד מאחר והוא תלוי בהרבה מאוד גורמים. עדיין אם בעבר המחירים היו הרבה יותר גבוהים, הרי שהיום המחירים ירדו משמעותית והם הרבה יותר זולים ומשתלמים. נסיעה לנתב"ג שהיא אחת מההסעות היותר פופולריות אצלנו יכולה לנוע בין 400 ל-650 שקלים. בהתאם לנקודת המוצא. נסיעה בין הקריות לדוגמה נעה לרוב בין 250 -350 שקלים. כמובן שהמחיר יכול להשתנות בהתאם לכמות הנוסעים, תחנות עצירה וכדומה.

 

לאילו אירועים מתאימה מונית גדולה בצפון

הזמנת מונית גדולה בצפון אינה מתאימה רק עבור נסיעה לשדה התעופה או חזרה ממנו. אמנם היא אכן מהווה פתרון אידאלי להסעה אל שדה התעופה החוסך לכם התעסקות לוגיסטית עם הרכבים שלכם או היסחבות עם מטען בתחבורה הציבורית.

 

יש עוד סיבות רבות להזמין מונית גדולה בצפון:

  1. הסעות ילדים
  2. אירועים- בר מצוות, ימי הולדת חתונות.
  3. הסעות לים או לנחל.
  4. בילוי לילי

הזמנת מונית גדולה יכולה לספק לכם פתרון הסעה לכל סוג של הסעה.

 

טיפים לבחירת מונית גדולה בצפון

כשבאים לבחור חברת הסעות הדבר החשוב ביותר הוא לשים את הביטחון מעל הכל עוד לפני המחיר. אתם לא רוצים לבחור בחברה זולה מאוד אבל שהרכבים שלה ישנים ולא נבדקים בשגרה. הדבר החשוב ביותר הוא לבחור חברה אמינה ומקצועית שתסמכו על הנהג והרכב שבו אתם נמצאים כדי שתגיעו ליעד ותחזרו הביתה בשלום. למרות זאת, המחיר הוא כן חשוב ואתם לא חייבים להתפשר. החברה שלנו מספקת לכם שירות אמין ומקצועי במחיר משתלם. צרו איתנו קשר עוד היום ותוכלו לקבל הצעת מחיר משתלמת.

מונית גדולה בפתח תקווה

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן