fbpx

מונית גדולה בחיפה

הורים יקרים הגרים בחיפה שימו לב, יש פתרון חדש בעיר. פתרון חסכוני יותר, נוח יותר וגם אקולוגי יותר. הפיתרון הוא כמובן השכרת שירותים של מונית גדולה בחיפה- או במילים אחרות מיניבוס\אוטובוס.

למה שבתור הורים תרצו לשלוח את הילדים שלכם בהסעה פרטית אתם שואלים? התשובה היא דיי פשוטה, כי זה יקל על החיים שלכם עשרות מונים. נניח ובית הספר שבחרתם לילדכם לא נמצא בסביבתכם הקרובה, מה שדורש ממכם יום יום לקחת את הילדים שלכם הלוך וחזור לבית הספר. להבדיל מישראל בתי ספר בחול מזמן כבר הבינו שהסעות מאורגנות לילדים זה הפיתרון הנוח והטוב ביותר. כך ההסעה עוברת מבית לבית בחיפה, לוקחת את הילדים בזמן קבוע וחוסכת לכם ההורים לנסוע הלוך וחזור.

 

האם הסעות לבית הספר תלויות רק בטיב בית הספר?

התשובה הקצרה לזה היא כן אבל לא רק. כיום בתי ספר שמיועדים לילדים בעלי צרכים מיוחדים מספקים הסעות מאורגנות לילדים מהבית ועד לבית הספר. אך אתם לא לבד, גם לילדים שאין להם צרכים מיוחדים וגרים בחיפה רוצים להגיע לבית הספר בצורה הנוחה ביותר.

 

מה היתרונות בשימוש במונית גדולה בחיפה?

 

נוחות

אין ספק שהרבה יותר נוח לקום ורק לנופף לילדכם לשלום בזמן שהוא או היא עולים על ההסעה בדרך לבית הספר מאשר לקום מהמיטה להתארגן, לצאת מהבית מוקדם יותר, להתמודד עם הפקקים לשים את הילד בבית הספר ומשם לנסוע לעבודה.

 

חסכוני

נסיעה מאורגנת לקבוצה של ילדים תעלה זול יותר מאשר שימוש יומיומי בדלק.

 

אקולוגי

כשאתם לא לבד ויש איתכם עוד קבוצה שלמה של ילדים שצריכה להגיע לבית הספר, המשמעות היא אחת- יותר רכבים על הכביש וכך יותר זיהום אוויר והגדלת כמות הפקקים. ישראל ידועה בפקקים המתרחשים בכבישים ואם יש אפשרות למנוע את זה, זה יתרון עצום.

 

ביטחון

חברות הסעות מומלצות לרוב יחזיקו ברשותם נהגים מנוסים ואמינים. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מעלים את ילדכם להסעה והוא יגיע ויחזור בשלום מבית הספר.

 

איך בוחרים חברת הסעות?

 

קראו המלצות

הקדישו זמן לקריאת המלצות של אנשים על חברת ההסעה המדוברת, נסו להבין מה טיב יחס העובדים למקבלי השירות והאם המוניות נקיות ונוחות.

 

זמינות

חשוב שתבררו מהי הזמינות של חברת ההסעות עבורכם, אם חברת ההסעות עובדת במתכונת של 24/7 או יש לה זמנים בהם היא לא עובדת.

 

כמות אנשים רצויה

חשוב שתדעו שלפני שאתם מבררים על חברת הסעות ספציפית, תסתכלו על מגוון סוגי הרכבים הקיימים ברשותם. האם הם מספקים רק אוטובוסים או שמא הם חברת הסעות גדולה בעלת מגוון גדול של רכבים.

 

מיקום איזורי

תסתכלו על האתר או בררו בטלפון האם חברת ההסעות המופיעה בחיפוש בגוגל פועלת בעירכם- חיפה. אם לא חפשו אחת שכן. לרוב חברות הסעות שלא בפריסה ארצית ירצו יותר כסף על מנת להגיע לאזורכם ולקחת אתכם למקום הרצוי.

אנו ממליצים לכם על חברת טראפיק הסעות, חברה הפועלת בפריסה ארצית ומקיימת את כל מה שרשמנו עד כה. היא נותנת שירות עבור הסעות קטנות וגדולות כאחד בכל זמן שתרצו. בחברת טראפיק הסעות תמצאו גם הסעות לטיולים מאורגנים, אוטובוסים מסודרים עבור הסעות לחתונות ואירועים משפחתיים ואפילו הסעות מאורגנות לעובדים שלכם אל העבודה.

 

כמה צפויה לעלות לכם נסיעה במונית גדולה בחיפה?

הערכת המחיר תלויה בלא מעט פרמטרים שלא ניתנים למדידה ולכן במידה ואתם מעוניינים לדעת את המחיר צרו קשר עם חברת טראפיק הסעות וסדרו את כל הפרטים המדויקים לפני: כמות האנשים הצפויה לעלות על ההסעה, יעד ומוצא והזמן בו אתם צריכים את ההסעה. כך טראפיק הסעות יוכלו להביא לכם הצעת מחיר כמו שצריך עם כל הפרטים המדויקים.

 

לסיכום

הסעות מאורגנות זה נכס אקולוגי וחברתי שיכול לעזור בלא מעט דברים, כמו שציינו למעלה תוכלו לשכור שירותים של הסעות לקבוצות גדולות, טיולים מאורגנים, הסעות לאירועים והכי חשוב הסעות לילדים היקרים שלכם שיוכלו להגיע לבית הספר בשלום ולחזור בשלום אליכם הביתה.

מונית גדולה בחיפה

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן