fbpx

שירותי הסעות בחיפה

חיפה, העיר השלישית בגודלה בארץ ואחת היפות שלנו, משופעת בעליות וירידות המקשות על רבים בנהיגה. אם אתם מעוניינים לטייל בעיר מבלי לנהוג או לכתת רגליים, לבלות יום בים, לחגוג עד השעות הקטנות של הלילה או להגיע לנמל או לשדה התעופה, הפתרון האידיאלי הוא הסעה. המאמר יפרט כיצד אפשר לעשות זאת באמצעות שירות הסעות ולא לדאוג לחנייה.

שירותי הסעות בחיפה – מהן הסיבות לקחת את השירות

 

המשפחה המטיילת

חוגגים יום הולדת או סתם בא לכם טיול בחיפה ואתם משפחה גדולה? במקום לנסוע ממקום למקום בעיר ברכבים פרטיים או באוטובוס ציבורי. במקום לחפש מקום חנייה ולבזבז זמן מיותר. כדי ליהנות מהנסיעה המשותפת ביחד. שירות הסעות עם נהג צמוד הוא הפתרון עבורכם. תוכלו לתכנן טיול משפחתי בגן הבהאיים, לעשות תצפית מסטלה מאריס, לבקר במושבה הגרמנית ולאכול במסעדה טובה. שרות ההסעות ייקח אתכם מאתר לאתר בבטחה. לא תצטרכו להתמודד עם נהיגה בעליות והירידות של חיפה, לא תצטרכו לכתת רגליים ותמצו את הזמן בצורה אפקטיבית בנחת ובשלווה.

 

יום כייף בים

נסיעה לים בשבת היא הבילוי הקבוע של צעירים ומשפחות רבות. אפשר להגיע ברכב ולגלות שאין מקום חנייה, או בתחבורה ציבורית. בשבת התחבורה הציבורית בחיפה עובדת, אך היא מצומצמת. כך שאם אתם משפחה או קבוצה של חברים שרוצים לבלות את היום בים, להחליט על שעת ההגעה והחזרה מבלי להיות תלויים בתחבורה ציבורית או בחנייה, שירות ההסעות הוא בשבילכם. תוכלו לקבוע עם הנהג שעת איסוף בהלוך ושעת איסוף בחזור ולבלות ביחד בים עד השקיעה.

 

טיול לבנות בלבד

שירות הסעות מתאים מאוד לבנות שלא אוהבות לנהוג ורוצות לכייף ביום טיול בחיפה. הבנות יוכלו לשכור את שירותי ההסעות ולטייל בכל האתרים המקסימים בעיר. כך ירגישו חופשיות ונינוחות. גם לבנות הרוצות לחגוג מסיבת רווקות שירות ההסעות אידאלי. כמה תופתע ותשמח כלת השמחה לחגוג עם חברותיה את הערב בפאב או מועדון. הבנות לא יצטרכו לחשוש משתיית אלכוהול ומנהיגה בלילה. הנהג המסור ידאג לקחת ולהחזיר כל אחת ואחת לביתה בשלום.

 

בילויים בחיפה

חיפה היא עיר שוקקת עם חיי לילה עשירים. צעירים רבים יוצאים לבלות עד השעות הקטנות של הלילה, שותים ונהנים. בדומה לכך, בני נוער המוזמנים למסיבות בשישי בערב או לאירועים אחרים באמצע השבוע אוהבים לבלות עד מאוחר. במקום לחפש מונית באמצע הלילה ולהותיר הורים מודאגים, ארגנו שירות הסעות מראש לבילוי ובחזרה. כך ההורים שלכם לא ירגישו מתחים מיותרים, יהיו רגועים יותר ואתם תבלו בכייף.

 

נוסעים לחופשה בחו"ל?

שירות ההסעות בחיפה ייקח אתכם גם לנמל בדרך לחופשה המושלמת. השירות מתאים לקבוצות מאורגנות או פרטיות שרוצות לחלוק נסיעה משותפת ולמזער עלויות. לא תצטרכו להשאיר את המכוניות בנמל ולשלם על חנייה. תוכלו להגיע ביחד עם כל המטלטלים ולעלות להפלגה. בדומה לכך ההסעה לשדה התעופה ובחזרה. ללא דאגות, בנוחות ומזגן מפנק. תוכלו להגיע לשדה התעופה בשעה היעודה מבלי לאחר את הטיסה. מספיק לקבוע את היום והשעה ולקבל את השירות. תחסכו גם הוצאת כסף על חנייה לטווח ארוך בשדה ולא תהיו תלויים ברכבת שיכולה להתעכב. בנוסף, רוב ההמראות בבוקר מחייבות את הטסים להגיע לפנות בוקר לשדה התעופה. בדומה, טיסות רבות נוחתות בארץ בלילה. בזמנים אלו אין אפשרות אחרת מלבד רכב פרטי, מונית או שירותי הסעות בצפון. ההבדל הוא ששירות ההסעות יוזיל לכם את הנסיעה גם אם אתם 4 אנשים. השירות משתלם הן מבחינת המחיר והן מבחינת הזמן לכל תושבי הצפון ולתושבי חיפה בפרט.

שירותי הסעות בחיפה

 

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן