fbpx

השכרת אוטובוסים לטיולים בכל הארץ

אין צורך להמשיך לחפש אחר השירות של השכרת אוטובוסים לטיולים בכל נקודה בארץ, חברת טראפיק תשמח להיענות לבקשתכם. מחפשים אחר אוטובוס מושכר לטיולים 7\24 בכל הארץ? אנחנו זמינים, צרו עמנו קשר עבור הצעת מחיר קונקרטית עוד היום.

חברת טראפיק תמיד משתדלת לספק מענה של 100% עבור כל לקוח ולקוחה, שמבקשים להנות משירותי הסעות לטיולים ברחבי הארץ. אנחנו מתחזקים כלי רכב והסעות חדישים, מגייסים לשורותינו אך ורק נהגים מקצועיים, ותמיד אנחנו מקפידים על כל נהלי הבטיחות הכי מחמירים. אם אתם מחפשים אחר חברת הסעות אחראית, שיודעת לכבד את לוחות הזמנים של הלקוחות שלה, מצאתם את טראפיק כבר היום.

 

כל שירותי ההסעות לכל סוגי הטיולים ובכל פינה בארץ

אין ספק, אולי זכינו בכך שאנחנו משרתים מאות לקוחות בכל הארץ, אבל אפילו עוד יותר זכינו בכך שאנחנו משרתים לקוחות קבועים בכל הארץ. חברת טראפיק גאה להגיד היום, בשנת 2020, שהיא צברה יותר לקוחות קבועים מאשר כל חברת הסעות אחרת בארץ המספקת שירותי השכרת אוטובוסים לטיולים.

זאת, בזכות השירות המקצועי והאדיב שאנחנו מספקים לכל הלקוחות שלנו. אנחנו יודעים כיצד להתנהל תחת לוחות הזמנים הכי קפדניים, אבל לא פחות חשוב, אנחנו יודעים להיות אדיבים ביותר ללקוחותינו. עם השנים, הוספנו שירותים שונים לסל המוצרים שלנו, כולל גם הסעות לנכים ושירותי הסעה לנכה במונית וכדומה.

אוטובוס הסעות

 

עד כמה הסעות לטיולי נכים שונות מהסעה לטיולים רגילים?

מאחר שמדובר באנשים אשר מתמודדים עם מוגבלויות לא פשוטות, חברת טראפיק תמיד עושה הכול, מעל ומעבר, בכדי לספק שירות נאות לכל לקוח ולקוחה. וכאן הנקודה לציין, חברת טראפיק תשמח ותהיה גאה לספק שירות של הסעות לטיולים לאנשים בעלי מוגבלויות פיזיות, רגשיות ונפשיות גם יחד.

אנחנו לא מבדילים בין לקוח ללקוחה, ומבחינתו כל הלקוחות שלנו זכאים לשירות הטוב ביותר. צריכים השכרת אוטובוסים לטיולים לאנשים בעלי מוגבלויות? מומלץ ליצור עמנו קשר עוד היום, ותוכלו לשמוע על פתרונות התחבורה שאנחנו מייעדים לבעלי מוגבלויות.

 

טראפיק: צוות נהגים מקצועי שייקח אתכם בבטחה לכל נקודה בארץ

לידיעתכם, אנחנו מעסיקים צוות נהגים מקצועי ביותר, שישמח גם לסייע לאוכלוסייה מוחלשת במקרה הצורך. אם ישנו הצורך לסייע בהרמה או בהורדה של אנשים בכיסאות גלגלים, אנחנו מייעדים פתרונות תחבורה בהתאם.

נוסף על כך, הנהגים שלנו ישמחו לעזור לכם לתפעל את מעליות הנגישות ברכבים. חשוב מאוד לציין, עם כל הרצון שלנו לעזור ולסייע לכל לקוח ולקוחה, אנחנו חייבים לדעת על פרטים מהסוג הזה מראש. אם אתם חוששים שמא תצטרכו סיוע פיזי במהלך קבלת שירותי ההסעות שלנו, אנא עדכנו אותנו מראש בכדי שנוכל להתאים את הפתרונות הרלוונטיים. וכאן זו הנקודה להזכיר, חברת טראפיק מקדמת ומקבלת בברכה כל פנייה של כל לקוח וכל לקוחה.

 

חברת טראפיק תמיד זמינה למשוב חיובי או שלילי ומוכנה להתייעל

אם חלילה נפגעתם או ניזוקתם משירותי ההסעות שלנו, אנחנו מפצירים בכם לדווח לנו על כך בכדי שאנחנו נוכל להתייעל ולהשתפר. השיח שלנו אל מול הלקוחות שלנו, חשוב לנו מאין ערך. אנחנו תמיד זמינים במחלקת שירות הלקוחות שלנו, ואתם תמיד מוזמנים לדווח לנו על כל תקלה כזו או אחרת שאירעה בזמן מתן שירותינו וקבלתו.

לידיעתכם, חברת טראפיק עושה כל מה שבכוחה בכדי למנוע מצבי ביש כאלו ואחרים, כמו אלו שהזכרנו כאן למעלה. אנחנו מתחזקים את כלי התחבורה שלנו עד הרמה של הברגים הכי קטנים בכל חלק וחלק ברכבים. אנחנו דואגים להעסיק אך ורק נהגים מקצועיים.

שירות לקוחות זמין לפנייתכם בנושאי הסעות לטיולים

אנחנו זמינים תמיד לפנייתכם, והשירות שלנו תמיד שואף להיות ללא דופי. אם אינכם בטוחים באיזה שירות הסעות אתם אמורים לבחור, אנא זכרו שאנחנו כאן בכדי לייעץ לכם בכל נושא הקשור בשירותים שלנו.

אנחנו מספקים שירותי השכרת אוטובוסים לטיולים בכל הארץ, אבל גם מספקים את השירותים של הסעות לנתב"ג, הסעות מנתב"ג, הסעות לאירועים, השכרת אוטובוס לאירוע משפחתי, השכרת מיניבוסים לכל המטרות ועוד. לידיעתכם, אנחנו גם משכירים מוניות מפוארות, מוניות לימוזינה ועוד. צרו עמנו קשר עוד היום, קבלו הצעת מחיר אטרקטיבית, שירות אדיב ומקצועיות על הכביש. והכי חשוב, תהנו לכם בטיול, גם אם בסופו של דבר תחליטו להסתייע בחברת הסעות אחרת!

שירותי הסעות זה טראפיק !

הצטרפו למאות הלקוחות שכבר נהנים מהסעות לאירועים לכל חלקי הארץ, בזמינות 24/7, בביטחה ובנוחות הגבוהים ביותר בענף.
לפרטים נוספים ולהשכרת מיניבוס עבור הסעה לאירועים צרו עמנו קשר עוד היום במספר 6804* .
ותהנו משירות הסעה לאירועים הטוב והמשתלם ביותר !

להמשך קריאה בנושא:

השכרת אוטובוסים לאירועים
השכרת אוטובוסים לנתב"ג
אוטובוס 60 מקומות
הסעות מאורגנות

 

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן