fbpx

שירותי הסעות פרטיות אוטובוס מפואר

מחפשים אחר אוטובוס מפואר שייקח אתכם לכל נקודה בארץ 7\24? טראפיק שירותי הסעות מייעדים עבורכם פתרונות תחבורה מכל הסוגים ובעבור כל התקציבים. אנחנו מציעים שירותי הסעות פרטיות לנתב"ג, מנתב"ג לטיולים ואירועים, לעובדים, מוסדות ועוד.

חברת טראפיק היא חברת ההסעות המומלצת בישראל על פי דעתם של רבים, למעשה, מאות לקוחות. אנחנו משרתים נאמנה לקוחות קבועים כבר שנים, ככה שאתם יכולים לסמוך עלינו בעבור הסעות לכל נקודה בארץ, בין אם אתם צריכים אותנו ביום או בלילה. בשורה התחתונה, אנחנו הפתרון הכי טוב אל מול התחבורה הציבורית, שכמו שכולנו יודעים, היא לא הכי נוחה עבור כל מטרות הנסיעות. כל מה שרציתם לדעת על השכרת אוטובוס מפואר ושירותי הסעות בכל הארץ 7\24, מעודכן ל-2020:

טראפיק שירותי ההסעות שלכם באוטובוסים מפוארים

חברת טראפיק, מזה שנים כבר, משרתת את לקוחותיה בכל שעות השבוע, בין אם הם צריכים להגיע לנקודה כזו או אחרת בארץ. אנחנו מספקים שירותי הסעות פריות, השכרת אוטובוס מפואר לכל מטרות ההסעה ובכל הארץ.

בצמוד לאוטובוסים המפוארים שלנו, ישנם את הנהגים המקצועיים שאנחנו מייעדים לנסיעתכם. הנהגים שלנו עוברים את ההכשרות הרלוונטיות, הם נהגים מקצועיים ולעולם לא יירדמו על ההגה, חלילה וחס. חברת טראפיק מודעת לכך שבנהגי החברה – חשוב להשקיע!

צוות הנהגים שלנו ייקח אתכם לכל נקודה בארץ 7\24

הנהגים שלנו לעולם מבצעים משמרות כפולות, הם לעולם לא עולים עייפים מאחורי ההגה, ואתם תמיד תגיעו בבטחה ובשלום לכל יעד ויעד. חובה לציין בנקודה זו, מקרי בלת"מ תמיד יכולים להתרחש. מאחר שאף אחד מאיתנו לא חסין בפני מקרים בלתי מתואמים, אם יקרה הדבר, חברת טראפיק תמצא עבורכם פתרונות חלופיים במהרה וביעילות.

חלילה, אם קרה שנתקעתם בצידי הכביש מתוך סיבה כזאת או אחרת, אנחנו לעולם לא נשאיר אתכם בשולי הכביש. אנחנו מייד נוציא אליכם פתרון תחבורה אחר ונוסף, ככה שאתם תוכלו להמשיך עם לוחות הזמנים שלכם.

אוטובוס מפואר להשכרה לכל סוגי האירועים

עוד דבר שחשוב לציין, עד היום בשנת 2020, כמעט ולא קרה שרכבים שלנו נתקעו בשולי הכבישים. זאת, משום שאנחנו מקפידים על רמות התחזוקה הגבוהות ביותר שניתן להעלות על הדעת. אנחנו מתחזקים ומשפרים תמיד את האוטובוסים המפוארים שלנו, את המיניבוסים, ואת כל פתרונות התחבורה האחרים שאנחנו משמשים בהם 7\24.

חשוב להבין, אלמלא היינו מתחזקים את הרכבים שלנו במוסכים הכי מומחים בארץ, לא היינו מצליחים לשמר כל כך הרבה לקוחות קבועים אצלנו. אנחנו מודים ללקוחותינו שבחרו בנו, ועוד יותר מודים להם על כך שהם בחרו להישאר לקוחות קבועים שלנו. בלעדיהם, בלי לקוחותינו ובלי הפידבקים של לקוחותינו היקרים, אנו חברת הסעה שלא מסוגלת לספק שירותי הסעות נאותים. ברוך ה', זהו לא המצב.

בלי הפידבק של הלקוחות שלנו אנחנו לא יכולים להתייעל

בכל מקרה שבו אתם צריכים שירותי הסעות לכל נקודה בארץ, או השכרת אוטובוס מפואר, אנחנו כאן לשירותכם. אתם מוזמנים לתאם איתנו מראש, אבל אתם מוזמנים גם להקפיץ אותנו עבור שירותי הסעות מעכשיו לעכשיו.

אנחנו גם מספקים שירותי הסעות באוטובוס מפואר מהיום למחר, ככה שאתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בכל עת. על הדרך, אנחנו גם מייעדים את צוות שירות הלקוחות שלנו, שזמין תמיד לקבל פידבקים ממכם – לקוחותינו.

השכרת אוטובוסים

שירות לקוחות: זמינים לפנייתכם בנושאי הסעות בכל הארץ 7\24

אלמלא היינו מקבלים ממכם פידבקים, פשוט לא היינו יודעים כיצד להשתפר ולייעל את שיטות העבודה שלנו. אנחנו מזמינים אתכם לדווח לנו בכל מקרה של תקלה כזו או אחרת, כל עוד היא התרחשה במהלך קבלת שירותי ההסעות שלנו.

אנחנו תמיד, אבל תמיד נעשה את כל מה שניתן בכדי להשתפר ולהתייעל. חשוב לציין, נדירים המקרים שאנחנו מקבלים פידבקים שליליים, אבל כמובן, תמיד נרצה לדעת אם יש כאלו. אתם לעולם לא תקבלו מאיתנו משוב מזלזל. כל פנייה ופנייה תיבדק לעומקה, גם אם זה אומר שאנחנו צריכים לחקור לעומקם של הדברים ושל העוולה שנגרמה לכם, אם חלילה נגרמה. צרו עמנו קשר עוד היום, קבלו מאיתנו הצעת מחיר קונקרטית עבור שירותי הסעות, השכרת אוטובוסים מפוארים, השכרת מיניבוס מפואר ועוד. 

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן