fbpx

כמה מקומות יש באוטובוס

צריכים שירותי הסעות באוטובוסים? אולי השכרת אוטובוס להסעות מאורגנות? בין אם כך או כך, או שמא אתם בכלל צריכים את השירות של השכרת מיניבוס, צריך לדעת כמה מושבים יש בכל פתרון תחבורה של חברות הסעות. בואו נסביר.

במקרים מסוימים אנשים צריכים את השירות של הסעות לטיולים, ויש צורך לדעת כמה מקומות יש באוטובוס. מעבר לשירותים של הסעות לטיולים באוטובוס מושכר, ישנם מקרים נוספים אשר מצריכים שירותי הסעות מסוגים שונים ובאמצעות כלי תחבורה מגוונים. טראפיק, שירותי הסעות, היא החברה בה תסתייעו עבור הסעות בכל רחבי הארץ 7\24. כל מה שרציתם לדעת על השכרת אוטובוסים, השכרת מיניבוסים ועוד. מעודכן ל-2020:

 

כמה מקומות ישיבה יש באוטובוסים בדרך כלל?

לידיעתכם, אוטובוס יכלול 50-60 מקומות ישיבה, כאשר ישנם אוטובוסים מסוגים שונים ומצוידים באזור מאוד מגוון. בעוד שישנם אוטובוסים מסוימים עם 50 מקומות ישיבה ומערכות מולטימדיה, ישנם גם אוטובוסים עם 50-60 מקומות ישיבה ושירותים, מיני בר, הדום לרגליים, מיזוג אישי ועוד.

אם אתם מחפשים אחר השכרת אוטובוס לאירועים, השכרת אוטובוסים לטיולים, או אולי בכלל שירותי הסעות למוסדות וארגונים, ייתכן שתצטרכו יותר מאוטובוס אחד. אם יש קצת יותר מ-60 אנשים אשר צריכים שירותי הסעות, יהיה אפשרי לחלק את הקבוצה ל-2, כאשר כל קבוצה תכיל בערך 35 אנשים. יחד עם זאת, תמיד תוכלו גם לשכור מיניבוס עבור שאר האנשים שאינם נכנסים באוטובוס. אז כמה מקומות ישיבה יש במיניבוס, אם ככה?

 

כמה מקומות ישיבה יש במיניבוס מושכר?

לרוב, מיניבוסים כוללים 10-20 מקומות ישיבה, ככה שתוכלו להתאים בעבור עצמכם את פתרונות הישיבה האידיאליים ביותר. כמובן, יחד עם כך שאתם יודעים כמה מקומות יש באוטובוס שלכם, אתם צריכים גם לדעת מי הנהגים שלכם.

אתם מוזמנים להכיר את חברת טראפיק, שמספקת שירותי הסעות בכל רחבי הארץ ובכל נקודת זמן. אנחנו משמישים כלי תחבורה מסוגים שונים ומגוונים, כולל השכרת מיניבוסים לאירועים, השכרת אוטובוסים לעובדים, שירותי הסעות לנכים ועוד.

 

הנהגים של חברת טראפיק שירותי הסעות

אנחנו מזמינים אתכם להכיר צוות שלם של נהגים מקצועיים, שהם קודם כל והכי חשוב – אנשי שירות בעלי תודעת שירות ברמתה הגבוהה ביותר. באמצעות צוות הנהגים שלנו, אתם תוכלו להגיע לכל יעד ובכל זמן, גם אם זה אומר שצריך לאסוף אתכם בלילה.

אנחנו מבצעים שירותי הסעות 7\24 (למעט כיפור), כולל הסעות לנתב"ג, הסעות ילדים, הסעות במונית גדולה ל8 אנשים, הסעות במונית לימוזינה (אוטובוס לימוזינה) ועוד. בין אם אתם צריכים את השירות הזה או האחר, אנחנו מתחייבים לספק לכם אותו במלוא המקצועיות ובמלוא האדיבות והשירות. אם אין לנו את השירות המצוין שלנו, אין לנו כלום ואנחנו מודעים לכך.

 

השירות האיכותי של חברת טראפיק הסעות 7\24

אנחנו תמיד הקפדנו ותמיד נקפיד על תודעת השירות הגבוהה ביותר, בין אם מדובר באיסוף כזה או אחר של לקוחות. זה ממש לא משנה מי הלקוח או מי הלקוחה, כולם אצלנו שווים ונהנים מהשירות הטוב ביותר. אנחנו מזמינים אתכם להכיר את כלל פתרונות התחבורה שלנו, ואם אתם לא מכירים, אתם לחלוטין יכולים להרים אלינו טלפון ולדבר איתנו על שירותי ההסעות מהסוגים השונים שיש לנו להציע לכם.

באופן כללי, כדאי לזכור שהשכרת אוטובוסים הוא שירות שמיועד בדרך כלל לקבוצות גדולות, אבל בהחלט אפשר לשכור אוטובוס גם עבור קבוצה קטנה אשר מעוניינת להתפנק. כדאי לדעת, תוכלו לשכור אצלנו מונית ל10 אנשים, ל8 אנשים וגם ל6 אנשים.

השכרת אוטובוסים

מייעדים את פתרונות התחבורה האידיאליים עבורכם

אנחנו מייעדים את כל פתרונות התחבורה לכלל הצרכים של הלקוחות שלנו, תוך התייחסות מיוחדת לכל לקוח ולקוחה. חשוב לזכור, אל תסתמכו על המזל. אל תגידו לעצמכם "לי זה לא יקרה, אני לא אתקע בצידי הכביש בדרך למקום מסוים".

אם אתם ורצים להבטיח את הגעתכם בבטחה ובשלום, אתם צריכים להסתייע בשירותי ההסעות הנכונים. גם אם תצטרכו לשלם קצת יותר על שירותי הסעות בכלי תחבורה חדישים, יהיה עדיף לשלם קצת יותר ולהבטיח נסיעה בטוחה ורגועה, מפנקת ובזמן. צרו עמנו קשר בעבור הצעת מחיר להשכרת אוטובוסים, השכרת מיניבוס לאירועים, הסעות עובדים ועוד. בהצלחה!

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן