fbpx

שירותי הסעות בירושלים

בירושלים עמוסת הפקקים יש פתרונות רבים לניידות, אם זה ברכבת הקלה ואם בתחבורה הציבורית. עם זאת, יש פעמים בהן שירותי הסעות מאורגנים יעילים יותר. המאמר יעסוק בשירותי הסעות בירושלים העדיפים על שירותי הסעה אחרים.

 

ביקור מאורגן בכותל

קבוצות פרטיות רבות נוהגות לארגן הסעות פרטיות לביקור בכותל עבור המבקרים. השירות מונע את הצורך לעמוד בפקקים כי הנהגים נוסעים בדרכים שאליהם התחבורה הציבורית אינה נכנסת. אין צורך לדאוג לחנייה. הנהגים יובילו אתכם ישירות לכותל ובחזרה לנקודת האיסוף. תוכלו לסדר את הזמנים ולבקר באתרים נוספים כמו: מנהרות הכותל, חומות העיר, העיר העתיקה וכד'. משפחות החוגגות בר מצווה בכותל יוכלו ליהנות משירות הסעות פרטי וקבוצות מאורגנות של מתפללים יוכלו להגיע בהסעות נפרדות לנשים וגברים ללא דאגות. זהו פתרון אופטימלי לכל מי שמעוניין לבקר באזור בנחת.

 

להגיע לעבודה בזמן

משרדים ובתי עסק ציבוריים ופרטיים מעדיפים שהעובדים שלהם יגיעו בזמן לעבודה מבלי להיות תלויים ברכבת הקלה או בתחבורה ציבורית. פעמים רבות הרכבת הקלה שובתת או לא מגיעה בזמנים בהם היא צריכה להגיע. כך עובדים רבים מוצאים את עצמם מבזבזים זמן ומאחרים לעבודה. בעלי עסקים המשתמשים בשירותי הסעות פרטיים דואגים לעובדים שלהם ומצד שני דואגים לתפקוד יעיל של בית העסק.

 

עושים קניות במחנה יהודה ולא רוצים לסחוב?

קבוצות פרטיות המעוניינות לצאת לקניות בשוק מחנה יהודה, חוזרים מהן תשושים ואין להם שום רצון לסחוב את הקניות בתחבורה ציבורית או לחפש חנייה באזור. הרעיון להשכיר הסעות מאורגנות ולהגיע לשוק ביום שישי, יכול להיות פתרון אופטימלי לקבוצת שכנים המתגוררים בפאתי העיר או להתארגנות של יום כייף. כך גם תוכלו לשלב טיול קולינרי וסיור בנחלאות. בעלי עסק המעוניינים לארגן יום כייף הכולל טיול וקניות, יטיבו עם עובדיהם אם יארגנו הסעות פרטיות והדרכה באזור על פי הקונספט של הטיול.

 

הסעות מאורגנות להפגנות

מוסדות החינוך בעיר מארגנות הסעות פרטיות לתלמידים המבקרים בכנסת או באתרים אחרים בעיר. לאחרונה גם גופים אחרים החלו לארגן הסעות לקבוצות המעוניינות להפגין מול הכנסת או מול בית ראש הממשלה. בשל המצב הכלכלי והתנהלות הממשלה, לאחרונה ההסעות המאורגנות להפגנות בירושלים הפכו לדינמיות. קבוצות של מפגינים מירושלים וממקומות אחרים בארץ, מגיעים מנקודת איסוף אותה קבעו המארגנים ועולים למקום ההפגנה באופן בטוח. ההסעות כרוכות בתשלום, אך הן משתלמות לאנשים המעוניינים להגיע לכנסת ולהפגין.

 

הסעות ליום כייף ומורשת לחיילים

משרד הביטחון והצבא בשיתוף חברות שירותי הסעות במרכז מארגנים לחיילים סיורי קרב ומורשת בירושלים. החיילים מגיעים בבטחה לאתרים השונים ונהנים ממזגן, נוחות ובעיקר מביטחון. גם חיילים המשרתים רחוק מהבית נהנים משירותי הסעות פרטיים על חשבון הצבא לבסיס ובחזרה הביתה. ההסעות מקלות על החיילים בעיקר בימי ראשון וחמישי בהם יש עומס בתחבורה הציבורית. ולא רק הם. מהשירות נהנים גם אנשי המילואים, אנשי קבע ועובדים אזרחיים המשרתים בירושלים ובאזורים אחרים בארץ.

 

הסעות למשפחות שכולות

למשפחות שכולות המגיעות ביום הזיכרון לחללי צה"ל להר הרצל ולבתי הקברות לא קל ביום זה. על מנת לא להתמודד גם עם העומסים של התחבורה הציבורית, או להתעכב על מציאת חנייה לרכב הפרטי, היחידה להנצחת החייל מזמינה עבורם שירות הסעות. בנוסף, היחידה מארגנת שירותי הסעות בתום ימי השבעה, בתום חודש, לאחר שנת האבל ובכל שנה. המשפחות ממלאות טופס הזמנה וההסעה הפרטית מגיעה לביתם ללא עלויות. לצערנו שירותי ההסעות פעילים מאוד בעיקר ביום הזיכרון, אך זה מקל על המשפחות לפחות מבחינת הנסיעה לבית הקברות.

הסעות לעובדים

חברת הסעות לנתב"ג לאירועים לעובדים מיניבוס אוטובוס ילדים מאורגנות
טארפיק חברת הסעות
רוצה לקבל הצעה להסעה מחברת טראפיק?

השאר/י שם וטלפון ונחזור אליך עם הצעת מחיר מותאמת עבורך

דילוג לתוכן